کد خبر: ۲۰۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸ 20 March 2016

مدیرکل بحران استانداری البرز با بیان اینکه تیم‌های امدادی و خدماتی در راه‌های استان البرز مستقر شدند، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مسافران اندیشیده شده است.

مهدی مهرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی به مردم و به ویژه مسافران یکی از مهمترین اولویت‌های ما در ایام پایانی سال و ایام نوروز است.

وی افزود: در این راستا با هماهنگی‌های انجام شده با تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان اقدامات لازم برای خدمات‌رسانی به مردم و مسافران در این استان انجام شده است.

مدیرکل بحران استانداری البرز با اشاره به اینکه هم‌اکنون تیم‌های امدادی و خدماتی در تمامی راه‌های این استان مستقر شده‌اند، ‌گفت: این تیم‌ها با تمامی امکانات لازم خدمات‌رسانی‌های لازم را به مسافران خواهند داد.

مهرور بیان داشت: این تیم‌ها که به صورت ویژه در راه‌های استان البرز مستقر شده‌اند شامل تیم‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر، نیروی انتظامی، پلیس راه، مرکز فوریت‌های پزشکی و راهداری استان البرز هستند.

به گفته وی این تیم‌ها در ایام تعطیلات نوروز در راه‌های مواصلاتی البرز مستقر هستند و آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی به مردم را دارند.

مهرور از مسافران خواست تا برای تردد در محورهای مواصلاتی این استان رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را کرده و ضمن رعایت حقوق خود به حق دیگران نیز احترام بگذارند و طرح‌های امدادی و خدمات‌رسانی در محورهای مواصلاتی تا پایان ایام تعطیلات نوروز ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی