کد خبر: ۲۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 08 April 2015
رئیس شورای شهر کرج بر نظارت ویژه بر عملکرد تاکسی‌داران در کلانشهر کرج تأکید کرد و گفت: با متخلفان در این زمینه به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش فارس از کرج، محمود دادگو در جلسه علنی شورای شهر کرج اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات، توسعه خدمت‌رسانی‌ به مردم است لذا باید با تلاشی دو چندان در سال جدید این مهم در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در کلانشهر کرج با توجه به افرایش نرخ جمعیت یکی از نیازهای کرج محسوب می‌شود که لازم است در سال جدید تدابیر لازم برای توسعه این مهم اندیشیده شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود به افرایش نرخ کرایه‌های تاکسی در کرج اشاره کرد و افزود: با توجه به توسعه نرخ کرایه‌های تاکسی در کرج باید خدمات حمل و نقل عمومی و تعداد خطوط نیز ارتقا یابد.

وی با اشاره به افزایش 20 تا 25 درصدی نرخ کرایه تاکسی‌های خطی و گردشی این کلانشهر برای سال 94، از سازمان نظارت بر تاکسیرانی تقاضا کرد به شدت با تخلفات تاکسیرانانی که نسبت به افزایش خودسرانه و بیشتر از مصوبه اقدام کرده‌اند، برخورد قانونی کند.

دادگو بیان داشت: سازمان تاکسیرانی با در نظر گرفتن افزایش نرخ حامل‌های انرژی، تورم موجود، افزایش هزینه‌های تعمیر و نگهداری خودروها و ... نسبت به اعلام نظر کارشناسی اقدام کرد اما از آنجا که از دیرباز تاکنون حساسیت‌های خاصی روی نرخ کرایه‌ها وجود داشته و دارد، فرمانداری کرج خواستار تعدیل قیمت‌ها شد که با بحث و تبادل‌نظر صورت گرفته، این میزان افزایش به 20 تا 25 درصد کاهش یافت.

وی اضافه کرد: بر اساس تجربه سنوات قبل برخی تاکسیرانان به بهانه‌های غیرقابل قبول و البته غیرقانونی اقدام به افزایش خودسرانه نرخ کرایه‌ها فراتر از مصوبه شورای اسلامی شهر می‌کنند که این مورد موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم می‌کند و باید با جدیت در برابر آن ایستاد و مانع از شیوع آفت تخلف در جامعه شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
تاکسيراني کرج چندسال است که هم قيمت را بالا مي برد هم مسافت طي شده به ازاء آن مبلغ را پايين مي آورد مثلا در سال گذشته مسافت طي شده تا 3000 متر 6000 ريال بود امسال مسافت طي شده تا 2500 متر 7500 ريال مي باشد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
مگه دولت محترم تورم رو 14 درصد اعلام نکرده؟ مگه حقوق ما کارمندا بشتر از 14 درصد بالا رفته که آقایون کرایه رو 25 درصد بالا بردن؟ واقعا این کرج ما هر کی هر کیه!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی