کد خبر: ۲۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 08 April 2015
مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان البرز گفت: در ایام نوروز بیش از 169 هزار مسافر از طریق ناوگان‌های زیر پوشش شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل استان البرز جابه‌جا شدند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز، قاسم باقری اظهار داشت: در طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی در استان البرز که از 25 اسفند سال گذشته آغاز شد و تا 15  فروردین سال جاری ادامه داشت، 169 هزار و 856 مسافر در قالب 8 هزار و 161 سرویس جابه‌جا شدند.
وی همچنین با اشاره به افزایش 38 درصدی پیش فروش اینترنتی و 42 درصدی پیش فروش حضوری بلیت برای بیش از 86 هزار مسافر در ایام پیش فروش بلیت نسبت به سال گذشته ادامه داد: تمایل مردم به انجام سفر برنامه‌ریزی شده و مدون موجب افزایش قابل ملاحظه‌ای در پیش فروش بلیت نسبت به سال گذشته شده است که این امر امکان ارائه خدمات بهینه را فراهم می‌سازد.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز با اعلام اینکه در ایام اجرای طرح 2 هزار و 995 مسافر در قالب 72 سفر به اردوی راهیان نور رفته‌اند، افزود: با وجود حجم بالای مسافرت‌ها از استان البرز با استفاده از حمل و نقل عمومی، تمام تقاضای سفر با استفاده از ناوگان مناسب پاسخ داده شد و جابه‌جایی مسافران به بهترین نحو ممکن انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی