رئیس پلیس راه استان ایلام از استقرار 35 دوربین سیار کنترل تخلفات رانندگی در جاده های سراسر این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷ 23 March 2016

رئیس پلیس راه استان ایلام از استقرار 35 دوربین سیار کنترل تخلفات رانندگی در جاده های سراسر این استان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری افزود: علاوه بر این دوربین های کنترل سرعت ثابت نیز در جاده های استان فعال شده است و هر گونه تخطی از سرعت مجاز رصد خواهد شد.
وی اظهار کرد: رعایت سرعت مجاز در تمامی فواصل بین دوربین ها ضروری است و رانندگان تصور نکنند تنها در نزدیکی دوربین ها تخلفات ثبت می شود.
وی تاکید کرد: در تمامی طول مسیرها تخلفات ثبت و برگه های جریمه از طریق اجرائیات پلیس راهور ناجا صادر و به آدرس رانندگان متخلف ارسال می شود.
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: 27 منطقه هدف گردشگری سیاحتی و زیارتی پرتردد و پرحادثه و مستعد حادثه در این استان شناسایی شده است که پلیس راه برای برطرف کردن مشکلات ترافیکی این مناطق اقدامات لازم را انجام می دهد.
سرهنگ ناصری اظهار کرد: سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ و همچنین خواب آلودگی بیشترین علل حوادث رانندگی در جاده های استان است.
وی از تمامی رانندگان درخواست کرد: به منظور پیشگیری از حوادث تلخ رانندگی و واژگون شدن خودروها در اثر خواب آلودگی پیش از سفر استراحت کافی داشته و در سفرهای طولانی هر دو ساعت رانندگی 10 تا 15 دقیقه استراحت کنند و از خوردن داروهای خواب آور که هوشیاری فرد را کاهش می دهد خودداری کنند.
وی تاکید کرد: سال گذشته با پایبندی مردم به قانون و تلاش مجموعه نیروهای پلیس راه و انتظامی و امدادی تعداد متوفیان حوادث رانندگی 90 درصد کاهش یافته است و امیدواریم این روند در سال جاری نیز ادامه یابد./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :