فرمانده انتظامی آمل
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف هفت کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 26 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، ولی‌الله گنجیان‌مقدم گفت: در پی اجرای طرح پاک‌سازی و دستگیری عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی وارد میدان شدند.

وی افزود: عوامل انتظامی از فعالیت اعضای باند مواد مخدر که به صورت گسترده در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر از شهرستان کرج به شهرهای شمالی کشور فعالیت داشتند، مطلع شده و آنها را به دام انداختند.

فرمانده انتظامی آمل بیان کرد: ماموران در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی اعضای این باند به نام‌های یعقوب ـ ح، محمد ـ د، سمیه ـ خ را شناسایی کردند.

این مسئول ادامه داد: ماموران انتظامی در ادامه متهمانی که با یک دستگاه خودروی پراید از استان تهران به سمت شهرستان آمل در حرکت بودند، را شناسایی کرده و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

گنجیان‌مقدم تاکید کرد: در بازرسی دقیق از خودروی متهمان مقدار هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

وی اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و خاطرنشان کرد: جرائم متاثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه و آسیب‌های اجتماعی همانند خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده‌ها، ضرر و زیان مالی به جامعه است همچنین از شهروندان درخواست داریم برای ریشه‌کنی و مبارزه با این پدیده با پلیس و متولیان امر همکاری کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :