معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی اصفهان مطرح کرد
تابناک: معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با اشاره به بیانیه لوزان و مثبت شدن فضای بین‌المللی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در آینده سرمایه‌گذاران خارجی در بحث گردشگری وارد شوند.
کد خبر: ۲۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 08 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حمید امینی با اشاره به اینکه مباحث سیاسی در بحث گردشگری تاثیرگذار است ، افزود: بهبود روابط سیاسی در بعد بین‌المللی در طولانی مدت اثر خود را در گردشگری نشان می‌دهد اما مشکلات سیاسی به سرعت تاثیر منفی خود را دربحث گردشگری می‌گذارد.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت‌های وزارت امور خارجه کشورمان و بیانیه لوزان، پیش‌بینی ورود سرمایه‌گذاران خارجی در بخش گردشگری استان اصفهان دور از ذهن نیست.

معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در پاسخ به این سئوال که آیا مقاصد نوظهور گوی رقابت را از اصفهان نمی‌ربایند، گفت: از رقیب نباید ترسید، رقیب باعث شکوفایی یک صنعت می‌شود.

وی ادامه داد: ظهور رقیب شاید در کوتاه مدت باعث کاهش ورود گردشگران شود اما در بلند مدت فعالان صنعت گردشگری در مقصد را به تکاپو می‌اندازد.

امینی با بیان اینکه مردم در سفر به دنبال کسب تجربه‌های جدید هستند، خاطرنشان کرد: تنوع خدمات و تامین تسهیلات در مقاصد گردشگری یکی از مولفه‌های جذب گردشگر است.

معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ابراز امیدواری کرد که در سال آینده شاهد رشد سرمایه‌گذاری و بهبود گردشگری در استان اصفهان باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در سال‌های اخیر در استان اصفهان شاهد ظهور مقاصد گردشگری جدید در اطراف شهر اصفهان به عنوان یکی از قطب‌های اصلی گردشگری در ایران هستیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :