بخشدار بلده مازندران
بخشدار بلده مازندران گفت: 10 مسافر و گردشگر نوروزی به همراه 6 دستگاه خودروی سواری بر اثر کولاک و بوران شدید محاصره کامل شدند که با تلاش عوامل امدادی جان سالم به در بردند.
کد خبر: ۲۰۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ 29 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمدرضا رودگر با اشاره به اینکه کولاک و بوران شدید شب گذشته در بخش بلده مازندران خطرآفرین شد، اظهار کرد: بلده یکی از بخش‌های کوهستانی و مهم مازندران است که در ایام تعطیلات نوروزی میزبان مسافران زیادی است.

بخشدار بلده مازندران با اعلام اینکه کولاک و بوران شدید در این بخش با شدت بیشتری در گردنه لاوش مشاهده شد، تصریح کرد: 6 دستگاه خودروی سواری در این گردنه شب گذشته گرفتار کولاک و بوران شدید شدند به طوری که این حادثه به تهدید جانی برای‌شان تبدیل شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه خودروهای محاصره شده در گردنه لاوش با سرنشینان به طور کامل زیر برف قرار گرفتند، بیان کرد: نجات جان سرنشینان خودرو مهم‌ترین هدف در عملیات امدادی بود.

رودگر با تاکید بر اینکه عملیات نجات سرنشینان خودرو و ایمن‌سازی کامل از ساعت 20 شب گذشته آغاز شد و تا ساعت 23 و 30 دقیقه به طول انجامید، خاطرنشان کرد: در این عملیات همه سرنشینان خودرو از مرگ نجات یافتند و هم‌اکنون 10 سرنشین خودروها شامل چهار زن و 6 مرد در سلامت به‌سر می‌برند.

بخشدار بلده مازندران با قدردانی از تلاش عوامل امداد و نجات همانند نیروهای جمعیت هلال احمر بلده، ماموران راهداری و اداره راه و شهرسازی، عوامل بخشداری، دهیار روستای «نسن» شهرستان نور و اهالی این روستا، یادآور شد: تا آزادسازی کامل خودروها، سرنشینان آن با تلاش و همکاری دهیار «نسن» اسکان داده شدند.

وی گفت: بخش بلده یکی از بخش‌های سرد و کوهستانی است که مسافران و گردشگرانی که در آن تردد دارند احتیاط را سرلوحه کارها قرار دهند تا سفر ایمن و مطمئنی داشته‌باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :