مدیر کمیته امداد شهرستان شیراز گفت: در سال گذشته بیش از ۱۵۲ میلیارد ریال مستمری ماهانه به خانواده‌های شیرازی تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.
کد خبر: ۲۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۵ 09 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از تسنیم،مرآت رسولی با بیان اینکه برطرف کردن نیازهای ضروری خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد مهم‌ترین رسالت این نهاد است اظهار داشت: در سال گذشته کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیراز 152 میلیارد و 196 میلیون ریال به خانواده‌های تحت حمایت خود پرداخت کرده است.

وی با اشاره به تعهد این نهاد برای تأمین کمک معیشت خانواده های تحت پوشش خاطرنشان کرد: این مبلغ به صورت نقدی به حساب 22 هزار و 812 سرپرست خانوار واریز شده و کمک‌های غیرنقدی به صورت سبد کالا و شارژ کارت‌های اعتباری ارائه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیراز با اشاره به اینکه مبلغ واریزی مستمری ماهانه به تعداد اعضای خانوارها بستگی دارد تصریح کرد: برای خانوار یک نفره 530 هزار ریال، دونفره 600 هزار ریال، سه نفره 710 هزار ریال، چهار نفره 820 هزار ریال و 5 نفره به بالا یک میلیون ریال به صورت ماهانه واریز می‌شود.

رسولی تأکید کرد: این نهاد با شناسایی نوع نیازهای ضروری خانوارها در زمینه تأمین هزینه‌های درمان، مسکن، تحصیل فرزندان، ازدواج و جهیزیه، اعطای وام‌های قرض‌الحسنه، خودکفایی و اشتغال تا رسیدن به توانمندسازی و استقلال خانواده‌ها اقدام می‌کند.

انتهای پیام/ ب

به اشتراک بگذارید

افسران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :