دبیر هیات قایقرانی همدان گفت: سه قایقران همدانی از شانس بالایی برای حضور در مسابقات قایقرانی رویینگ جوانان آسیا برخوردار هستند.
کد خبر: ۲۰۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸ 09 April 2016

دبیر هیات قایقرانی همدان گفت: سه قایقران همدانی از شانس بالایی برای حضور در مسابقات قایقرانی رویینگ جوانان آسیا برخوردار هستند.

به گزارش ایرنا،مهدی صمدی اظهار کرد: حمید چوبداری، محمدجواد جعفری و امیرمحمد یونسی هر سه از قایقرانان برتر استان و عضو تیم ملی هستند که برای کسب سهمیه آسیایی با چهار قایقران دیگر از کشورمان در اردوهای انتخابی حضور دارند.

وی اضافه کرد: این سه قایقران نزدیک به یکسال در اردوهای مستمر تیم ملی شرکت دارند و تاکنون در پنج مرحله اردوی تدارکاتی حضور یافته و با عملکرد مطلوب خود رضایت کادر فنی را دنبال داشته اند.

صمدی افزود: ششمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی رویینگ مردان رده سنی جوانان و زیر 23 سال نیز از چند روز قبل به میزبانی دریاچه زریوار مریوان استان کردستان دایر شده و تا چهارم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی هدف از برگزاری این اردوهای مستمر را حضور قدرتمند تیم ملی جوانان و زیر 23 سال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و کاپ رویینگ آسیا عنوان کرد و گفت: هر سه ملی پوش قایقرانی همدان شانس بالایی برای اعزام به مسابقات آسیایی دارند.

وی بیان کرد: چهار قایقران از استان های تهران، زنجان، کردستان و گیلان نیز همراه با این سه قایقران همدانی زیر نظر طاهر کبوتری مربی تیم ملی در اردوی تدارکاتی تیم ملی حضور دارند.

همدان دارای 30 قایقران در رشته رویینگ است و قایقرانان استان در این ماده سابقه کسب مدال های رنگارنگ آسیایی را دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :