معاون فرهنگی، اجتماعی شهردار اردبیل گفت:‌ تلاش می‌کنیم تا در سال‌جاری سمپوزیوم ملی مجسمه‌سازی را در اردبیل برگزار کنیم.
کد خبر: ۲۰۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ 08 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، کیومرث اوچی عصرپنج شنبه در جلسه فعالان حوزه فرهنگی و اجتماعی در اردبیل اظهار کرد: شهرداری در توسعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی خود به عنوان یک کار شاخص و برجسته برگزاری این سمپوزیوم ملی را در فصل تابستان مد نظر قرار داده تا با مشارکت هنرمندان عرصه مجسمه‌سازی زمینه‌ای فراهم آید تا بهترین آثار در این هنر فاخر و با سابقه این مرز و بوم به وجود آید.

وی با بیان اینکه در برگزاری این سمپوزیوم همکاری و هماهنگی سایر نهادها و دستگاه‌ها برای برگزاری شایسته و آبرومند این برنامه ملی نیازمند است، تصریح کرد: با فراخوان و برنامه‌های آگاه‌سازی که انجام می‌دهیم، تلاشمان بر این است تا از هنرمندان خلاق عرصه مجسمه‌سازی که بهترین و زیباترین مجسمه‌ها را تولید و عرضه کنند، با اهدای جوایز نفیس قدردانی کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی شهردار اردبیل گفت: امسال در کنار تکمیل فرهنگسرای بانوان در پارک بانوان، سعی و تلاشمان بر این است تا بتوانیم موزه شهر اردبیل را نیز که بخش‌های مختلف عملیات بهسازی و مناسب‌سازی این پروژه به عنوان ساختمان قدیمی شهرداری اردبیل انجام می‌شود، به سرعت تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

اوچی افزود: ما با تاکید شهردار اردبیل در چندین قسمت این ساختمان و بنای قدیمی نیروهای تخصصی و احیای بنا را فعال کردیم تا از جبهه‌های مختلف این پروژه به سرعت تکمیل و بعد با چیدمان مناسب نمایشی از هویت،‌ فرهنگ و تاریخ کهن این دیار باشد.

وی بیان کرد: با توجه به تاکیدات شهرداری و شورای شهر در گسترش برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، تلاش جدی‌تری را انجام می‌دهیم تا یک حرکت و اقدام مطلوب و مناسب در عرصه تحولات فرهنگی و اجتماعی شکل بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :