خطیب جمعه میناب گفت: قرآن کریم می‌فرماید «چرا شعار می‌دهید، ولی عمل نمی‌کنید»، در این سال باید اقدام به‌همراه عمل صورت گیرد، امسال زمان عملیاتی کردن نسخه شفابخش مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۲۰۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸ 08 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام میرزا محمدحسین معتمدی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه میناب ضمن تبریک ولادت باسعادت امام باقر(ع) و فرارسیدن حلول ماه رجب اظهار داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری شده است و مهمترین نقش در نامگذاری سال را مردم دارند، اقتصاد مقاومتی وقتی درست می‌شود که فرهنگ مردم درست شود.

وی افزود: یکی از مهمترین مراحل رسیدن به درجات رفیع، دل‌ کندن و دل‌ بریدن از این دنیای فانی است، این ماه‌ها خودمان را در پرتو نورانیت قرار دهیم و مفاتیح را ورق بزنیم و دعاهای مخصوص ماه رجب را زمزمه کنیم.

خطیب جمعه میناب به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مسئولان اشاره کرد و این فرمایشات را حائز اهمیت دانست و افزود: حضرت آقا فرمودند «از هر اقدامی که در جهت حل مشکلات مردم باشد، حمایت می‌کنم و مسئولان لشکری و کشوری بیشتر به حل مشکلات مردم توجه کنند».

معتمدی‌فر گفت: اگر در جامعه‌ای گرسنگی و فقر حاکم شود، آن جامعه نمی‌تواند واجبات خود را به‌درستی انجام دهد.

وی ادامه داد: قرآن کریم می‌فرماید «چرا شعار می‌دهید، ولی عمل نمی‌کنید»، در این سال باید اقدام به‌همراه عمل صورت گیرد، امسال زمان عملیاتی کردن نسخه شفابخش مقام معظم رهبری است.

خطیب جمعه میناب بیان داشت: چگونه می‌توانیم سامانه موشکی را از دکترین دفاعی خود حذف کنیم، در صورتی که اسرائیل صدها موشک‌ با کلاهک هسته‌ای در اختیار دارد که می‌تواند دنیا را شخم بزند، ما طالب جنگ نیستیم، اما طالب توسعه فناوری دفاعی خود هستیم.

وی در پایان از ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان و تمامی دست‌اندرکاران به‌ویژه جوانان هلال احمر، پلیس راهور و نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :