کد خبر: ۲۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ 10 April 2015
فرماندار نکا گفت که امسال 63 کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان آسفالت می شود.

رحیم قاسمی طوسی در گفت و گو با ایرنا ،توسعه راه های روستایی با هدف محرومیت زدایی را از جمله اولویت های برنامه های سال جاری اعلام کرد و افزود : برنامه ریزی های لازم در این رابطه انجام شده و با انجام مناقصه آسفالت محورهای مختلف عملیاتی می شود.

وی اظهار داشت : 168 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت راه های روستایی نکا در نظر گرفته شده که با انجام مناقصه و مشخص شدن پیمانکار تزریق اعتبارات انجام می شود.

قاسمی طوسی با بیان اینکه پیمانکار قسمتی از این راه روستایی مشخص شده است ، گفت : همه تلاش ما در جهت راههای نکا و توسعه راه روستایی و مناطق محروم است که امیدواریم در سال همدلی و همزبانی ملت و دولت با همکاری دوسویه عملیاتی شود.

فرماندار نکا با تاکید بر توجه بیشتر مدیران استانی به توسعه راه های روستایی ، افزود : با توجه به اینکه در مسیر تردد زائران به بارگاه امام رضا(ع) قرار داریم لذا توجه به راه و ایجاد ایمنی در محورهای مختلف شهرستان از مسائل مهم و قابل توجه است.

وی همچنین از در دست اقدام بودن طرح هادی برای روستای شهاب الدین و برخی از روستاهای دشت نکا خبر داد و ادامه داد : طرح هادی روستاها نیز در دست اقدام است تا با تعیین اعتبارات لازم اجرایی می شود.

قاسمی طوسی گفت : برخی از عملیات اجرایی در راه و طرح هادی و ساخت و سازها به دلیل بارندگی ها در پاییز و زمستان با کندی مواجه بود که در نیمه اول سال جاری با توجه به مطلوب بودن شرایط آب و هوایی شاهد تحولات بیشتری در منطقه خواهیم بود.

شهرستان 112 هزارنفری نکا در 20 کیلومتری شرق ساری مرکز مازندران واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :