۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه
مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان از برگزاری نمایشگاه بزرگ گردشگری در کرمان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه در زمینه های میراث فرهنگی، صنایع دستی، سوغات، فرهنگ بومی و گردشگری برگزار می شود.
کد خبر: ۲۱۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 16 April 2016

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از استان کرمان از برگزاری نمایشگاه بزرگ گردشگری در کرمان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه در زمینه های میراث فرهنگی، صنایع دستی، سوغات، فرهنگ بومی و گردشگری برگزار می شود.

محمود وفایی از معرفی ظرفیت های این استان در حوزه های مختلف و صنایع وابسته به گردشگری خبر داد و افزود: همچنین غذاها و شیرینی های محلی این خطه در نمایشگاه گفته شده عرضه می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان جاذبه های کویر را مورد اشاره قرار داد و گفت: بخشی از این نمایشگاه به مبحث کویرشناسی اختصاص دارد.

وی زمان برگزاری این نمایشگاه را ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه عنوان و تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ گردشگری در سایت نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق برپا می شود.

وفایی از حضور پررنگ بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتي داخل و خارج استان در نمایشگاه گفته شده خبر داد و اظهار کرد: بسته های مختلف سفر به مناطق مختلف كرمان و ايران توسط این دفاتر در قالب سفرهای ارزان قيمت به بازديد كنندگان ارائه می شود.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی هر چه بیشتر گردشگران با فرهنگ و آداب ورسوم مردم دیار کریمان است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :