در اعتراض به اعمال وقیحانه عربستان صورت گرفت؛
در نشان دادن عمق نفرت از اعمال شنیع و وقیحانه عربستانی‌ها، حجت‌الاسلام مهدی ستوده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از عزیمت به خانه خدا برای انجام اعمال عمره مفرده انصراف داد.
کد خبر: ۲۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵ 12 April 2015

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مهدی ستوده اظهار کرد: اجازه نمی‌دهیم به خاطر انجام عمل مستحبی حج عمره، عزت امت اسلامی به دست خائنان حرم امن الهی مخدوش شده و یا مورد بی‌توجهی و بی‌حرمتی قرار گیرد.

وی بیان کرد: در شرایطی که دولت عربستان با وقاحت تمام اسباب آزار و اذیت و تعرض به دو نوجوان ایرانی را در فرودگاه جده فراهم کرده به عنوان یک طلبه و مومن مسلمان بر خود وظیفه می‌دانم که از اعزام به حج عمره انصراف داده و بیان می‌کنم که این اهانت به هیچ وجه قابل بخشش نیست و باید عوامل آن مورد تنبیه قرار گیرند.

ستوده افزود: سفر به کشوری که قوم ظالمین است نه تنها حرام و غیرشرعی است بلکه نشان دادن اوج نفرت از این اعمال، خود ادای وظیفه شرعی و انجام عمل شایسته است که قطعا دشمنان و استکبار جهانی را در حرکت خود مایوس خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد کشور عربستان که به یک کشور مزدور و در اختیار استکبار تبدیل شده بخواهد به حریم انقلاب اسلامی ملت‌های مسلمان جسارت و تعدی کرده و ما بخواهیم در برابر این رفتارها سکوت اختیار کنیم.

ستوده اضافه کرد: بنده که قرار بود طی روزهای آینده به سفر حج عمره بروم به خاطر این رفتار ناپسند آل سعود از این سفر انصراف داده و انزجار خود را از این حرکت اعلام می‌کنم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :