معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: پرداخت تسهیلات برای تولید محصولات گلخانه‌ای در استان اردبیل حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۲۱۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸ 26 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اصغر پرتوی اظهار کرد: اعطای مرحله سوم تسهیلات سرمایه‌ای ردیف آب و کشاورزی صندوق توسعه ملی، مبلغ 2600 میلیارد ریال از محل منابع صندوق به صورت متمرکز با نرخ سود 14 درصد در سال انجام شده است.

وی گفت: این اعتبار از محل منابع داخلی بانک کشاورزی با نرخ سود ترجیحی 18 درصد در سال در سطح کشور با اولویت طرح‌های احداث گلخانه و تولید محصولات گلخانه‌ای و پرورش ماهیان دریایی در قفس در مناطق برخوردار اختصاص یافته است.

پرتوی افزود: مدت بازپرداخت این تسهیلات حداکثر 7 سال (شامل حداکثر دو سال مشارکت و 5 سال فروش اقساطی) خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: متقاضیان واجد شرایط و دارای مجوزهای قانونی لازم برای تکمیل مدارک به منظور بهره‌مندی از تسهیلات یاد شده می‌توانند با مراجعه به سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیریت‌های شهرستان‌های تابعه و اداره کل شیلات استان نسبت به پیگیری درخواستشان اقدام کنند.

پرتوی بیان کرد: تسهیلات یاد شده برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار صرفاً در مناطق برخوردار بوده و مدت جذب آن نیز نهایتا پایان مرداد ماه 95 است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :