دبیر اجرایی ستاد مبشران غدیر شهرداری یزد از برگزاری سلسله مسابقات کلام امیر در یزد خبر داد.
کد خبر: ۲۲۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ 03 May 2016

به گزارش تابناک یزد،علیرضا ثواچه، در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های ستاد مبشران غدیر شهرداری یزد در طول سال در راستای ترویج فرهنگ غدیر اظهار داشت: سلسله مسابقات امیر کلام از ابتدا تا انتهای سال در قالب 24 مسابقه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در قالب این طرح، هر 15 روز یک مسابقه برگزار می‌شود که برای شرکت‌کنندگان در هر مسابقه یک امتیاز در نظر گرفته می‌شود و در پایان با توجه به مجموع امتیازات، شرکت‌کنندگان در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.

ثواچه خاطرنشان کرد: هر مسابقه نیز 6 برنده خواهد داشت که به شرکت‌کنندگان این مسابقات در هر مرحله به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اعطا می‌شود.

وی، منبع طرح سئوالات مسابقه را خطبه‌های نهج‌البلاغه اعلام کرد و افزود: در هر مسابقه محتوای یکی از خطبه‌ها در اختیار مخاطبان گذاشته و از آن سئوال طرح می‌شود.

دبیر اجرایی ستاد مبشران غدیر با بیان اینکه مسابقات متعددی در ستاد مبشران غدیر برای مخاطبان در نظر گرفته شده و در هر مسابقه جوایز ارزنده‌ای نیز به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود، افزود: تنها شرط شرکت در این مسابقات، عضویت در باشگاه مبشران غدیر است که مراحل عضویت در سایت مبشران غدیر به نشانی mobasherghadir.ir درج شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری این مسابقات و دیگر برنامه‌های ستاد مبشران غدیر، بتوانیم قدم‌های ارزشمندی در مسیر ترویج فرهنگ غدیر و معرفی این واقعه عظیم به نسل امروز برداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :