کد خبر: ۲۲۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 08 May 2016


معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان در فرآیند تعلیم و تربیت تمام توان خود را به کار گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی زرافشان ظهر امروز در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان البرز با بیان اینکه دانش‌آموزان از سرمایه‌های بزرگ کشور محسوب شده و باید به آنان توجه ویژه و اساسی شود افزود: در این راستا معلمان باید در فرآیند تعلیم و تربیت این نسل تمام توان خود را به کار گیرند و افرادی توانمند را به جامعه عرضه کنند.

وی ادامه داد: البته برای تحقق اهداف مورد نظر نیازمند ایجاد بسترهای لازم از جمله توسعه و سوق دادن نوجوانان و جوانان به سمت تحقیق و پژوهش نیز هستیم که در این راستا با مشاوره و همکاری معلمان می‌توانند پله‌های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کنند.

زرافشان با بیان اینکه در نظام آموزشی دارای کاستی‌هایی هستیم گفت: البته با وجود تمام کاستی‌ و کمبودها شاهد رشد دانش‌آموزانی هستیم که در عرصه‌های مختلف موفق بوده و توانسته‌اند کارنامه درخشانی را نظام آموزشی به ثبت برسانند.

معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ایران بین کشورهای منطقه از لحاظ نظام آموزشی دارای رتبه‌های برتر است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نظام آموزشی مسیر رشد،‌ بالندگی، توانمندی و استقلال را بین دانش‌آموزان فراهم می‌کند لذا باید به این مهم توجه ویژه داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی