رئیس هیأت تکواندو مازندران
رئیس هیأت تکواندو مازندران سطح کیفی مسابقات جام فجر را خوب ارزیابی کرد و گفت: تیم تکواندوی شهدای ساری با اقتدار قهرمان این دوره از مسابقات شد.
کد خبر: ۲۲۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 09 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، فیض‌الله نفجم با اشاره به اینکه سطح کیفی مسابقات جام فجر عالی بود، اظهار کرد: تیم شهدای ساری با درخشش تکواندوکاران جوان قهرمان جام فجر شد.

وی با اشاره به حضور 14 تیم در بیست‌وهفتمین دوره مسابقات تکواندو جام فجر در تهران افزود: در بخش تیمی این دوره از رقابت‌ها، تیم شهدای ساری با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز و با 34 امتیاز با اقتدار قهرمان شد.

رئیس هیأت تکواندو مازندران در ادامه گفت: تیم شهرداری و شورای شهر کرج با یک طلا، یک نقره و دو برنز و 26 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم افغانستان (الف) با یک مدال نقره و یک برنز و 12 امتیاز عنوان سوم را به‌دست آورد.

نفجم افزود: در این دوره از مسابقات در وزن منهای 68 کیلوگرم سیدحسین احسانی و در وزن به اضافه 80 کیلوگرم فرشاد قیاثی از این شهدای ساری با برتری مقابل تمامی حریفان موفق به کسب مدال طلا شدند.

سرمربی تیم تکواندو شهدای ساری تصریح کرد: همچنین امیرحسین ساسان به مدال نقره، هادی تیران ولی‌پور نیز به مدال برنز دست یافت.

وی از حضور 14 تیم داخلی و خارجی در این مسابقات خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات G1 بود و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3/6 امتیاز در رنکینگ المپیک تعلق گرفت.

از سوی کمیته فنی مسابقات جام فجر، فیض‌الله نفجم سرمربی تیم شهدای ساری به عنوان بهترین مربی انتخاب شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :