نایب قهرمان کشتی جهانی 2007 باکو آذربایجان گفت: مسوولان اجرایی کشور با حمایت ویژه و پرداخت پاداش مناسب ملی پوشان کشورمان در رقابتهای جام جهانی آمریکا را دلگرم کنند.
کد خبر: ۲۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ 15 April 2015
نایب قهرمان کشتی جهانی 2007 باکو آذربایجان گفت: مسوولان اجرایی کشور با حمایت ویژه و پرداخت پاداش مناسب ملی پوشان کشورمان در رقابتهای جام جهانی آمریکا را دلگرم کنند.

به گزارش ایرنا؛ سعید ابراهیمی اظهار کرد: بالا بردن پرچم کشورمان در خاک کشور آمریکا شایسته قدردانی ویژه است و دلاورمردان کشتی کشورمان توانستند این افتخار ارزنده را به دست آورند.

وی بیان کرد: در مسابقاتی که داوری ها بیشتر به سود حریفان بود و آمریکا از تمام شرایط میزبانی سود می برد، شاگردان رسول خادم به موفقیتی دست یافتند که شایسته تقدیر ویژه است.

ابراهیمی افزود: میادین ورزشی عرصه افتخارآفرینی و قدرتنمایی قهرمانان ملی است و اینکه توانستیم بازهم در آمریکا پرچم کشورمان را بالای سر ببریم، موفقیتی بزرگ محسوب می شود.

نایب قهرمان جهان با تمجید از عملکرد تیم تحت هدایت رسول خادم گفت: در دوره حضور رسول خادم در فدراسیون از تمامی ظرفیت های باالقوه کشتی اعم از استعدادها و مربیان سازنده استفاده شده است و اعزام کشتی گیران نخبه به میادین مختلف بین المللی سبب شد تا ضمن تجربه اندوزی، سطح کیفی کشتی های خود را ارتقا دهند.

وی افزود: در رقابت های جام جهانی 2015 آمریکا هم شاهد درخشش کشتی گیران جوان بودیم و این رویه می تواند سال ها تیم ملی کشتی کشورمان را در بالاترین سطح جهانی حفظ کند.

ابراهیمی بیان کرد: عملکرد تمامی ملی پوشان اعزامی به این رقابت ها مطلوب بود و ثابت کردیم که ایران در هر وزن چند چهره شاخص و قهرمان دارد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون بالاتر از سایر حریفان قرار داریم هر چند تیم ملی روسیه نفرات دوم خود را به این تورنمنت اعزام کرده بود اما وضعیت کنونی نشان می دهد که آماده ترین تیم ملی دنیا را در اختیار داریم.

این قهرمان نهاوندی یادآور شد: از هم اکنون باید به دنبال حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک آینده باشیم و نباید اجازه بدهیم از این شرایط خارج شویم.

تیم ملی کشورمان بامداد دوشنبه با برتری پنج بر سه مقابل تیم آمریکا، میزبان جام جهانی 2015 برای چهارمین سال پیاپی به مقام قهرمانی جام جهانی کشتی آزاد دست یافت.

 

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :