کد خبر: ۲۳۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 31 May 2016
هوشنگ بامری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زائران این شهرستان علاوه بر شرکت در آیین بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام راحل(ره)، از مناطق عملیاتی غرب کشور در هشت سال دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور دیدن می کنند.
وی گفت: همچنین 15 ویژه برنامه در طول این سفر برای گرامیداشت مقام شامخ امام راحل و شهدا اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) حق حیات برگردن همه ملت ایران دارند افزود: بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی تضمین کننده نظام و نشان دهنده پای کار بودن مردم در دفاع از انقلاب، ولایت و رهبری است.
فرماندار دلگان افزود: یکی از دستاورد های بزرگ امام خمینی(ره) برای جهان به ویژه اسلام ، ایجاد وحدت، همدلی و همبستگی بین تشییع و تسنن و همچنین ملل و مذاهب مختلف است.
بامری بیان کرد: برای هر چه با شکوه برگزار شدن ویژه برنامه های بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل(ره) چهار کمیته در سطح این شهرستان پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: بیش از 30 ویژه برنامه نیز در این ایام در سطح شهرستان دلگان و روستاهای آن در نظر گرفته شده است که با محوریت مردم در قالب غبار روبی مزار شهدا، محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی ایستگاههای صلواتی و برگزاری آیین عزاداری در مساجد برگزار می شود.
دلگان در 480 کیلومتری جنوب غربی زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :