کد خبر: ۲۴۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴ 03 June 2016

مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: با برنامه ریزی ها و تدابیر اندیشیده شده زائران البرزی با شور و اشتیاق وصف ناشدنی بدون هیچ گونه مشکل و مانعی در مراسم یادبود امام راحل (ره) شرکت کردند.

مهدی مهرور ظهر امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) در گفتگو با ایرنا، افزود: ملت شریف ایران امروز بار دیگر با حضور در مراسم یاد بود امام راحل (ره) حماسه آفریدند و در این برهه حساس کشور میثاقی دوباره با آن رهبر فرزانه بستند.

وی ادامه داد: در این میعادگاه نیروهای امدادی، خدماتی و امنیتی استان البرز با برنامه ریزی های صورت گرفته در محل حرم مطهر اقدام به ارائه خدمات به خیل عظیم زائران کرده و به خوبی وظایف محوله را انجام دادند.

مهرور اضافه کرد: امروز تمامی عوامل اداره کل بحران استانداری البرز جهت سرکشی و نظارت بر امور در آماده باش کامل بودند که روند مطلوب عملکرد تمامی دست اندر کاران حاضر در مراسم قابل تقدیر است.

وی گفت: به فضل خدا و با تدابیر اندیشیده شده، زائران البرزی بدون هیچ گونه مشکل و مانعی مانند سایر هموطنان در مراسم یاد بود امام راحل (ره) حضور پیدا کردند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز افزود: با پیش بینی و پیشگیری ها و همچنین امکان سنجی و ظرفیت سنجی های صورت گرفته هیچ گونه مورد خاصی اتفاق نیافت و مراسم به خوبی برگزار شد و به پایان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی