کد خبر: ۲۴۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 05 June 2016

شهردار سرباز گفت: ۲۰۰ دانشجوی دانشکده سرباز در خردادماه امسال فارغ التحصیل شدند.

سامیه بلوچ‌زهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سرباز اظهار داشت: اخذ مجوز و راه‌اندازی اولین دانشگاه جامع علمی کاربردی وابسته شهرداری سرباز  و پذیرش دانشجو در چهار رشته در مهر ماه سال 93  صورت گرفت و در این مقطع 200 دانشجو در خرداد ماه امسال فارغ‌التحصیل می‌شوند.

شهردار سرباز با اشاره به اینکه این دانشجویان در مقطع کاردانی فارع التحصیل می‌شوند، گفت: اخذ مجوز راه‌اندازی شش رشته دیگر در این مرکز دانشگاهی رشته‌های مورد پذیرش را به 10 رشته رسانده است.

وی افزود: به‌منظور زیباسازی فضای شهر نصب وسایل و مبلمان پارکی در پارک لاله، نصب نیمکت در پارکها و میادین شهر و بازسازی و رنگ آمیزی سایبان ایستگاه ورودی شهر، نصب و راه‌اندازی آبسردکن عمومی در این محل از دیگر اقدامات شهرداری سرباز بوده است.

بلوچ‌زهی کرد: تعمیر امواج روشنایی 220 لامپی، نصب امواج روشنایی150 لامپی در مثلثی ورودی شهر، خرید و کاشت گلهای فصلی، بازسازی و ترمیم پیاده روها از دیگر خدمات انجام شده در حوزه عمران و خدمات شهری است.

وی با اشاره به اینکه باهدف معرفی و ترویج صنایع دستی نمایشگاه صنایع دستی در شهرستان سرباز در سال جاری دایر شده است، افزود: نصب تابلو ورودی شهری در دو قسمت جاده ایرانشهر و جاده بطرف راسک و زابلی نیز انجام شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :