کد خبر: ۲۴۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 06 June 2016


رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: ایران در زمینه تحقیقاتی و آموزش‌ عالی با پرتغال همکاری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رحیم بنامولایی ظهر امروز در حاشیه نشست مشترک هیأت تجاری پرتغال و مدیران بخش تولید استان البرز اظهار داشت: با توجه به وجود مراکز تحقیقاتی و آموزش‌عالی در استان البرز لذا آمادگی همکاری با این کشور را داشته و می‌توانیم زمینه‌های همکاری‌های بیشتری را نیز داشته باشیم.

وی ادامه داد: همچنین استان البرز دارای مراکز صنعتی و تولیدی بسیاری است که از این ظرفیت نیز می‌توانیم در مسیر توسعه روابط تجاری با کشور پرتغال استفاده کرده و با سرمایه‌گذاری‌ها مسیر توسعه اقتصادی را در این استان فراهم سازیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز در ادامه سخنان خود به فرودگاه پیام اشاره کرد و بیان داشت: فرودگاه پیام دارای ظرفیت‌هایی است که می‌تواند زمینه انتقال کالاهای تجاری را داشته باشد.

بنامولایی با اشاره به اینکه ما در بخش غذاهای حلال نیز دارای ظرفیت‌هایی هستیم افزود: آمادگی داریم تا سهمی اساسی را در بخش غذاهای حلال و در بازارهای بین‌المللی داشته باشیم.

این مسؤول از دیگر ظرفیت‌های این استان که می‌تواند در توسعه روابط تجاری نقش اساسی داشته باشد را توانایی تولید داروها عنوان کرد و بیان داشت: استان البرز به عنوان دومین تولیدکننده دارویی کشور نیز می‌تواند در توسعه روابط تجاری و اقتصادی نقش اساسی داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی