کد خبر: ۲۴۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 14 June 2016


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی البرز گفت: یکی از مهمترین مسائلی که مورد تأکید فراوان از سوی ما قرار می‌گیرد بحث تحصیل تمامی فرزندان اتباع خارجی حاضر در ایران می‌باشد که بارها از سوی مقام معظم رهبری نیز مورد اشاره و تاکید قرار گرفته است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی؛ قاسم جهانبخش در نشست با شیوخ، معتمدین و ریش سفیدان اتباع خارجی البرز ضمن خوش آمدگویی وآرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان از حضور میهمانان به جهت اینکه دعوت اداره کل اتباع را پذیرفته اند ،تشکر و قدردانی نمودند.

قاسم جهانبخش گفت : خرسندیم که در جمع شیوخ ،معتمدین نخبگان اتباع و مهاجرین خارجی حاضر در استان البرز و کسانی که دارای تأثیر گذاری در میان هم وطنان خویش هستند، می‌باشیم به هر حال این دیدارها فرصت مناسبی برای بنده که تازه در جمع اتباع و مهاجرین خارجی قرار گرفته‌ام، ایجاد می‌نماید.

وی درادامه ضمن تشريح و تبيين مسائل و مشکلات اتباع اظهارکرد : سیاست دولت تدبیر و امید بر خدمت و کرامت انسانی استوار است، دولت از هیچ کوششی جهت رضایت‌مندی مهاجرین خارجی که از برادران دینی ما هستند، دریغ نخواهد کرد.

وی یادآورشد: یکی از مهمترین مسائلی که مورد تأکید فراوان از سوی ما قرار می‌گیرد بحث تحصیل تمامی فرزندان اتباع خارجی حاضر در ایران است که بارها از سوی مقام معظم رهبری نیز مورد اشاره و تاکید قرار گرفته است ، خصوصاً بحث مشکلات مربوط به هزینه تحصیل دانش‌آموزان ساکن استان،که هیچ دانش آموزی نباید بدلیل نداشتن هزینه مالی از تحصیل وکسب علم محروم گردد.

وی درپایان گفت: شیوخ ، معتمدین و افراد اثر گذار در جامعه هدف عقلای قوم هستند که می‌توانند با نفوذ مؤثر در دیگر هم وطنان خویش، نقش موثری در تعامل با ما در مسائل و برنامه‌های آتی داشته باشند.

در ابتداي اين جلسه نمایندگان اقشار مختلف مشكلات وديدگاههاي خويش را در خصوص برخی از محدودیت‌ها از جمله اخذ گواهینامه رانندگی،تحصیل در برخی از رشته‌های دانشگاهی و رفتار نامناسب بعضی از کارکنان سازمانهای مسئول در امر اتباع مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی