کد خبر: ۲۴۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰ 15 June 2016
به گزارش تابناک یزد،رئیس آموزش و پرورش شهرستان مهریز با اشاره به اینکه جذب اتباع بیگانه مهریز به سوادآموزی تقویت می‌شود، گفت: ۳ تیم شناسایی بی سوادان و کم سوادان در مهریز تشکیل و فعالیت می‌کنند.

سیدعلی کارآموز ظهر امروز در نشست شورای سوادآموزی استان که در محل استانداری یزد برگزار شد اظهار داشت: در دو جلسه‌ای که با وزیر آموزش و پرورش داشتیم یکی بحث نماز و دیگری بحث ریشه‌کن کردن بی‌سوادی مورد تاکید ویژه قرار گرفت.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان مهریز خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع سوادآموزی مرکز آموزش‌های سیاری را در شهرستان و روستاها بنا نهادیم تا هم در امر شناسایی و هم در امر آموزش، خدماتی را به بی‌سوادان ارائه نمایند.

کارآموز تصریح کرد: همچنین جلسه توجیهی با اعضای گروه بهبود، جذب همکارانی که بتوانند در حوزه سوادآموزی ما را پوشش دهند جز مواردی است که در امر خدمات‌رسانی به بی‌سوادان همیار ما بودند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان مهریز با اشاره به اینکه استفاده از توانمندسازی دانش‌آموزان در جذب اولیای بی‌سواد یکی از اهداف سازمان بوده است، عنوان کرد: امسال در زمان ثبت‌نام برای سال تحصیلی جدید فرمی در اختیار مدیران قرار می‌گیرد تا اطلاعات کامل والدین برای شناسایی اولیای بی‌سواد نوشته شود.

کارآموز در پایان گفت: 3 تیم در شهرستان‌ها با کمک معاونت استان جهت شناسایی، جذب بی‌سوادان و کم‌سوادان و همچنین در بحث جذب اتباع بی‌سواد به ما کمک می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :