فرمانده انتظامی زابل
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، سوداگران مرگ سالهاست در مواد مخدری که جابجا میکنند انواع تقلب ها را برای سود بیشتر انجام میدهند. ترکیب خون شتر، پودر آجر، پودر سنگ و... . ولی اینبار داستان خیلی خطرناک تر شده است. استفاده از پودر سرب برای افزایش وزن مواد مخدر صنعتی و سنتی. روشی که زیان های آن خیلی زودرس است و حتی فرد معتاد را به آسانی به کام مرگ میکشاند.
کد خبر: ۲۵۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 23 June 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا نجابت افزود: سرب صدمه های زیادی به سلامت مصرف کنندگان موادمخدر وارد می کند به طوری که درکوتاه مدت موجب بروز مسمومیت و در دراز مدت سبب ابتلا به سرطان می شود و گامی بلند به سوی مرگ است.

وی تصریح کرد: تنها راه تشخیص وجود سرب در مواد مخدر آزمایشهای تخصصی است و به سادگی امکان تشخیص آنها نیست. 

فرمانده انتظامی زابل با بیان این که یکی از دغدغه های مهم هر جامعه جرائم و آسیب های اجتماعی به ویژه معضل اعتیاد و موادمخدر است، اظهار داشت: شهرستان زابل به سبب قرار گرفتن در همسایگی کشور افغانستان به عنوان تولیدکنندگان عمده موادمخدر در دنیا، با افزایش آمار معتادان رو به رو است. 

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در سه ماهه امسال موفق به کشف 365 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 316 نفر متهم در این راستا شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از افزایش 225 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: 24درصد کاهش جرائم ، 6درصد کاهش جرائم خشن و کشف 90درصدی سرقت ها و جرائم در سال جاری از دیگر عملکرد های این فرماندهی بوده است. 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
هر دم از این باغ بری می رسد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :