مدیرکل ورزش و جوانان ایلام ازرشد 80 درصدی فعالیت ها وکسب مدال دراین استان خبرداد.
کد خبر: ۲۵۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 26 June 2016

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام ازرشد 80 درصدی فعالیت ها وکسب مدال دراین استان خبرداد.


به گزارش تابناک ایلام؛بهروز حیدرزاده در دیدار با فرمانده انتظامی ایلام به موفقیت‌های ورزشکاران ایلامی در مسابقات مختلف اشاره کرد و افزود: با وجود محدودیت‌های شدید مالی در سال‌های اخیر، روند توسعه ورزش استان نه‌ تنها دچار رکود اساسی نشد بلکه ایلام سال گذشته را با رشد 80 درصدی برنامه‌ها، فعالیت‌ها و کسب مدال‌های ورزشی به پایان رساند.

وی اضافه کرد: این موقعیت نشان از توان و ظرفیت بالای فرزندان ایلام در رشته‌های ورزشی است که در صورت وجود عزم و اراده فرا دستگاهی روند رشد استان از این نیز بالاتر خواهد رفت.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با تبریک انتصاب سردار نورعلی یاری به سمت فرماندهی انتظامی استان تعامل بین مجموعه‌های پلیس و ورزش و جوانان استان را بسیار مطلوب و مناسب توصیف کرد.

حیدرزاده اظهار کرد: با نگاه ویژه‌ای که پرسنل ناجا به ورزش استان داشته‌اند در سطح استان و تمام شهرستان‌ها ارتباط نزدیک و تنگاتنگی بین دو نهاد نیروی انتظامی و ورزش و جوانان وجود داشته و تلاش ما بر اینکه علاوه بر حفظ این رابطه مهم کاری، تعاملات جدیدی هم در حوزه ورزش و هم در حوزه سازمان‌های مردم ‌نهاد جوانان ایجاد شود.

وی نقش پلیس را در امر برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را کلیدی خواند و گفت: بدون حضور همکاران ناجا اجرای مطلوب مسابقات ورزشی با شرکت کنندگان چند هزار نفری یا همایش‌های متعدد خانوادگی امکان‌پذیر نیست چرا که حفظ نظم و امنیت در هر زمان و مکانی مهمترین اولویت و اساس هر فعالیت است.

وی بر همکاری با نیروی انتظامی در مباحث پیشگیری و فرهنگسازی اعلام آمادگی کرد و افزود: حدود 70 سازمان مردم ‌نهاد جوانان دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان در سطح استان فعال هستند که خدمات متعدد عام المنفعه خود را در حوزه‌های تخصصی به شهروندان و جامعه ارائه می‌کند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :