به مناسبت روز جهانی قدس؛
شورای هماهنگی روابط عمومی استان اردبیل به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای از مردم استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۲۵۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 30 June 2016

شورای هماهنگی روابط عمومی استان اردبیل به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای از مردم استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

بیانیه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل،در این بیانیه آمده است: روز قدس به عنوان نماد مقاومت و پایداری مسلمانان جهان در مقابل استکبار جهانی است. این روز به یادماندنی آنچنان بر افکار آزادیخواهان و وجدان های بیدار بویژه مردم شریف و همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران نقش بسته که جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان میراث ارزشمند ابرمرد تاریخ معاصر و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به برگزاری راهپیمایی و اعلام اعتراض و انزجار علیه رژیم غاصب اسرائیل و حامیانش گره زده است.

این بیانیه می افزاید: لذا شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل، با محکوم کردن حملات و جنایت های ددمنشانه این رژیم غاصب در سراسر دنیا و تجدید میثاق با آرمان های شهدای مقاومت و مدافعان حرم و امام شهدا(ره)، همچنین با بیعت مجدد و«لبیک» به فرامین و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و با اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین، از عموم آحاد و اقشار جامعه بویژه مردم روزه دار و ولایتمدار استان اردبیل- همگام و همنوا با سایر امت های مسلمان- جهت شرکت باشکوه در این راهپیمایی دعوت نموده و اعلام می دارد که آرمان مقدس آزادی قدس شریف و فلسطین زیز را هرگز فراموش نکرده و به یاری خداوند به زودی شاهد فروپاشی نظام غاصب و طلوع فجر آزادی در قبله نخست مسلمانان خواهیم بود. ان شاالله.


دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :