کد خبر: ۲۵۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷ 05 July 2016
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از امدادرسانی اورژانس به افرادی خبر داد که در حادثه برخورد با تیر چراغ برق و آتش‌ گرفتن خودرو دچار سوختگی شدند.

ذکریا اشک‌پور اظهار کرد: بامداد امروز گزارشی از سوی یکی از شاهدان حادثه آتش‌گرفتن یک‎ دستگاه خودروی 206 SD به‌دلیل انحراف و برخورد با تیر چراغ‌برق، به مرکز پیام غرب مازندران اعلام شد.

وی افزود: با توجه به یک‎طرفه شدن جاده دسترسی، امکان عبور برای اورژانس دونا چالوس وجود نداشت، لذا از پایگاه‌های اورژانس دیزین و گچسر البرز کمک گرفته شد.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: این حادثه در جاده کندوان و منطقه دونا چالوس رخ داد و سبب آسیب و سوختگی چهار نفر از سرنشینان خودرو شامل پدر، مادر و دو فرزند پسر 13 و هشت ساله شد.

وی ادامه داد: همه مصدومان به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شدند و براساس اعلام گروه امداد پیش‎بیمارستانی، حال کودک هشت‌ساله در زمان انتقال به بیمارستان وخیم بوده است.

به گزارش فارس، با توجه به آغاز مسافرت‌ها به سمت شمال در تعطیلات عید سعید فطر، در حال حاضر ترافیک سنگینی در جاده‎های مواصلاتی به این استان وجود دارد و برخی از رانندگان با وجود خستگی و خواب‌آلودگی مسیر را ادامه می‌دهند که منجر به سوانح دلخراش و غیرقابل جبران می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :