کد خبر: ۲۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 21 April 2015
مدیرعامل اتحادیه دامداران البرز گفت: در حال حاضر البرز از استان‌های شاخص در تولید محصولات دامی است.
 به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، موسی شرلی در مراسم آغاز به کار دفتر نظام دامپزشکی استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: استان البرز از نظر پرورش دام و تولید فرآورده‌های دامی جایگاه خوبی در کشور دارد.
وی تصریح کرد: بر اساس آخرین آمارهای اخذ شده، سالانه بیش از 450 هزار تن شیر در دامداری‌های استان البرز تولید می‌شود که این تولیدات بخش مهمی از نیاز استان‌های البرز، تهران، گیلان و مازندران را تامین می‌کند.
این مسئول افزود: در حوزه تولید و عرضه بخش طیور نیز استان البرز جزو استان‌های شاخص کشور به شمار می‌آید.
شرلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: برای رفع این مشکلات و خنثی‌سازی تهدیدها و تحریم‌ها باید بخش اصلی امور اقتصادی بر عهده بخش خصوصی قرار گرفته و دولت در حوزه نظارت فعالیت کند.
وی افزود: از سوی دیگر باید موانع پیش روی تولیدکنندگان و صنایع برطرف شود، تا آنها بتوانند در حوزه دستیابی به توسعه اقتصادی و رونق تولید تاثیرگذار باشند.
مدیرعامل اتحادیه دامداران البرز در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات دامداران این استان اشاره کرد و گفت: یکی از نیازهای ما نبود انبارها و سوله‌های بزرگ است تا بتوانیم برای روزهای بحرانی ذخیره‌سازی لازم را انجام دهیم.
شرلی اظهار داشت: از سوی دیگر باید موانع صادرات برطرف شود، چرا که استان البرز در بخش تولیدات طیور توانایی صادرات را دارد و اگر این موانع برطرف شود، می‌توانیم در حوزه صادرات طیور گام‌های خوبی برداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی