فرماندار چرام گفت: دهیاران اجازه ندهند میراث غنی و فرهنگی ما به تاراج رفته و سر از موزه پاریس دربیاورد.
کد خبر: ۲۵۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 06 July 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ابراهیم فتاح‌پور عصر امروز در مراسم تجلیل از دهیاران با بیان اینکه درصد زیادی از مشکلات اداری در دهیاری‌ها رفع می‌شود اما در گمنامی پوشیده می‌شود، اظهار کرد: متاسفانه خدمات دهیاران به خوبی منعکس نمی‌شود و انتظار داریم از اصحاب رسانه به جای پرداختن به مسائل شبه سیاسی و حواشی با طراحی یک برنامه منظم به سراغ دهیاران رفته و به روستاها لعاب ببخشند.

فرماندار چرام با اشاره به مشکلات دهیاران و با اشاره به این مطلب که برای دهیاران و خدماتی که ارائه می‌دهند ارزش قائل هستیم، عنوان کرد: انتظار ویژه ما از دهیاران این است که اجازه ندهند میراث غنی و فرهنگی ما به تاراج رفته و سر از موزه پاریس دربیاورد.

وی افزود: دهیاران به عنوان بازوی توانمند و پل ارتباطی بین مردم و مدیران باید با برنامه‌ریزی منسجم و به خرج دادن خلاقیت در جهت خدمت به مردم و دلگرمی بخشیدن به آنان تلاش کنند.

این مسؤول خطاب به دهیاران عنوان کرد: اتحاد شما با یکدیگر برای ما خیلی ارزشمند است، بنابراین باید از کینه و بغض گذشته و با هماهنگی و همکاری در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنید.

فتاح‌پور در ادامه سخنان خود به بخش تعلیم و تربیت اشاره داشت و خاطرنشان کرد: کمک به توسعه سواد آموزی و انسداد بی‌سوادی در دستور کار ما همچنان وجود دارد و با توجه به تیم قوی دهیاران ما باید از ظرفیت آنان در این خصوص استفاده کرد.

مسؤول ارشد اجرایی شهرستان چرام با تاکید بر ارتباط مستمر و منطقی بین مدیران و دهیاران، ابراز کرد: روستاهای ما با وجود پتانسیل‌های خوبی که دارند متاسفانه از منظر زیبایی ضعیف هستند و گاهی تولید کننده زباله می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :