مجید آلیانی امروز با اشاره به برنامه‌های هفته معلم این شهرستان اظهار کرد: امسال در هفته معلم فرهنگیان انتظارات بیشتری از مسئولان دارند
کد خبر: ۲۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ 21 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،مجید آلیانی امروز با اشاره به برنامه‌های هفته معلم این شهرستان اظهار کرد: امسال در هفته معلم فرهنگیان انتظارات بیشتری از مسئولان دارند.

وی با بیان اینکه معلمان جامعه تلاش زیادی در عرصه علم و دانش و آموختن به دانش‌آموزان می‌کنند، افزود: امسال برنامه‌های خوب و پرباری در هفته معلم صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

این مسئول با تاکید بر کیفیت‌بخشی برنامه‌های هفته معلم، گفت: معلم نقش تعیین‌کننده‌ای در پیشرفت ابعاد مختلف انسان دارد.

آلیانی تکریم و ارزش‌گذاری به مقام معلم را یک وظیفه همگانی دانست و یادآور شد: هر کس که در راه علم و دانش و اشاعه تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم تلاش کند شایسته تکریم است.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، تجلیل از فرهنگیان و بازنشستگان نمونه و تلاش‌گران عرصه علم و دانش و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران فرهنگی را بخشی از برنامه‌ریزی‌ها در هفته معلم عنوان کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا برگزاری جشن بزرگ روز معلم را در سالن فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ذکر کرد و یادآور شد: در این روز از تمام معلمان و بازنشستگان نمونه شهرستان تجلیل می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :