مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قزوین از اعزام تیم های پزشکی در قالب گروه های جهادی به مناطق محروم این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 21 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علی طایفه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا 14 گروه جهادی از اوایل مرداد ماه سال جاری به منظور ارائه خدمات پزشکی به مناطق محروم استان اعزام می شوند.
وی ادامه داد: تیم های جهادی شامل پزشک عمومی، پرستار، کارشناس دارویی، روان شناس، ماما، بهیار و دندان پزشک هستند که به ویزیت رایگان بیماران در روستاهای محروم می پردازند.
طایفه با اشاره به فعالیت های چشمگیر بسیج در مناطق محروم، اضافه کرد: تمامی نیروهای اعزام شده به روستاهای محروم عضو سازمان بسیج جامعه پزشکی هستند که خدمات عمومی و تخصصی خود را به صورت رایگان ارائه می دهند.
به گفته وی، بسیج پزشکی استان قزوین مانند سال های گذشته آماده ارائه خدمات به مناطق محروم استان در جهت بهبود کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی است.
وی با اشاره به استقبال پزشکان برای حضور در اردوهای جهادی که هر سال بیش از سال گذشته می شود، گفت: 14 تیم مجرب پزشکی در قالب گروه های 11 تا 5 نفره به مناطق مورد نظر اعزام می شوند.
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قزوین در ادامه هدف از برگزاری این دوره ها را گسترش سطح بهداشت و درمان در مناطق محروم،ارائه خدمات پزشکی رایگان به نیازمندان و مشاوره های روانی برای بیمارانی که به این متخصصان دسترسی ندارند، عنوان کرد.
طایفه در پایان افزود: علاوه بر گروه های پزشکی جهادی، تیم های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب نیز در این اردوها با ما هم گام خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :