بخشدار مرکزی قزوین تریبون مقدس نماز جمعه را متعلق به همه مردم با هر نوع نگرش و اندیشه ای دانست و استفاده جناحی از آن را جفا در حق مردم دانست.
کد خبر: ۲۶۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 28 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی فرمانداری قزوین، مرتضی علیخانی در جلسه ستاد نماز جمعه شهر اقبالیه که با حضور بخشدار، امام جمعه، رییس شورای اسلامی و مسوولان شهر و اعضای ستاد نماز جمعه در دفتر امام جمعه اقبالیه برگزار شد، ضمن بیان اهمیت نماز جمعه افزود: نماز سیاسی عبادی جمعه یکی از برکات انقلاب اسلامی است که مومنان با گردهمایی عظیم خود در روز جمعه وحدت خود را تقویت کنند.
وی ادامه داد: نماز جمعه یک جایگاه والا و معنوی دارد و هیچ حزب و افرادی حق سو استفاده از آن را ندارند، چرا که نماز جمعه عامل خوبی برای وحدت و همبستگی مومنان در برابر دشمنان است و باید جایگاه آن حفظ شود.
بخشدار مرکزی شهرستان قزوین ضمن اشاره به موضوع حجاب و عفاف گفت: نماز جمعه می تواند به عنوان بهترین مرکز تبیین و توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه عمل کند.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه ضمن انتقاد از پدیده بدحجابی در جامعه بیان داشت: متاسفانه امروز برخی از افراد بی حیایی و بدحجابی در جامعه اسلامی را ترویج می کنند، لذا وظیفه همه است که فریضه امر به معروف ونهی از منکر را جدی بگیریم.
وی ادامه داد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با انواع توطئه ها و شبهات بین مردم و روحانیت فاصله انداخته اند، اما خوشبختانه در این سال ها که از عمر انقلاب گذشته نتوانسته اند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
حجت الاسلام فاطمیان در پایان از اعضای ستاد و مسوولان خواست تا شرکت در نماز جمعه را به عنوان یک امر واجب به همگان توصیه کنند.
در این جلسه اعضای ستاد نماز جمعه ضمن ارایه گزارش عملکرد ستاد در خصوص راه های جذب مومنین به نماز جمعه بحث و تبادل نظر کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :