کد خبر: ۲۶۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 31 July 2016


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی از استانداری البرز گفت: اردوگاه نگهداری و طرد اتباع خارجی غیرمجاز در استان البرز ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، قاسم جهانبخش ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور اتباع و مهاجرین خارجی که در استانداری البرز برگزار شد اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌ها باید ایجاد اردوگاه نگهداری و طرد اتباع خارجی غیرمجاز در استان البرز باشد.

وی ادامه داد: شناسایی اتباع خارجی یکی از مهمترین دستورالعمل‌ها است و باید آمار دقیقی از تعداد این مهاجرین داشته باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه باید بسترهای ایجاد این اردوگاه در استان البرز فراهم شود افزود: با مستقل شدن استان البرز می‌طلبد تا اردوگاهی نیز برای نگهداری و طرد اتباع خارجی غیرمجاز در استان البرز نیز ایجاد شود.

جهانبخش گفت: البته استاندار و مسؤولان ذیربط پیگیر این مهم بوده و امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده ایجاد این اردوگاه که یکی از ضروریات است هر چه سریع‌تر محقق شود.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی البرز در ادامه سخنان خود از برخورد با کارفرمایانی که از اتباع خارجی غیرمجاز استفاده می‌کنند خبر داد و افزود: در این راستا با کارفرمایانی که از اتباع خارجی غیرمجاز برای کار استفاده می‌کنند به شدت برخورد شده و مشمول جریمه‌های سنگین نیز خواهند شد.

جهانبخش با اعلام اینکه ساماندهی امور اتباع خارجی نیز از مهمترین اولویت‌ها است افزود: در این راستا مسؤولان ارشد در هر شهرستان باید همکاری‌های لازم را به منظور ساماندهی اتباع خارجی داشته باشند و در این راستا هیچ کوتاهی صورت نگیرد.

وی با اعلام اینکه شناسایی اتباع خارجی باید به صورت دقیق و اساسی صورت گیرد و ما آمار مشخص شده‌ای را از میزان مهاجرت این افراد به استان داشته باشیم خاطرنشان کرد: با این اقدام می‌توانیم در کاهش میزان تهدیدات نیز گام‌های موثری را برداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی