مدیر کل ورزش و جوانان ایلام اولویت اجرای برنامه های فراغتی را حاشیه شهرها و روستاهای دور افتاده دانست و گفت: پیش بینی می شود در سراسر استان حدود 70 هزار دختر و پسر در این برنامه ها شرکت کرده اند.
کد خبر: ۲۷۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ 01 August 2016
 مدیر کل ورزش و جوانان ایلام اولویت اجرای برنامه های فراغتی را حاشیه شهرها و روستاهای دور افتاده دانست و گفت: پیش بینی می شود در سراسر استان حدود 70 هزار دختر و پسر در این برنامه ها شرکت کرده اند.

به گزارش تابناک ایلام
؛بهروز حیدرزاده اظهار کرد: این محورها شامل کتابخوانی، مطالعه و پژوهش، فرهنگی، هنری، ادبی، اردوهای زیارتی و سیاحتی، اردوهای جهادی، مهارت آموزی در ابعاد فرهنگی و مهارت های زندگی، اوقات فراغت در محیط مجازی و رسانه، گفت وگوی جوانان و شناسایی، معرفی و تقدیر از اختراع ها و ابتکارهای جوانان است.

وی افزود: وجود حدود 40 هزار دانشجو و داشتن جوان ترین جمعیت جوان کشور سبب شده در ایلام با نگاه ویژه و پیش بینی برنامه های وسیعی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان وارد کار شویم.

حیدرزاده با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان مسئولیت دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان را عهده دار و وظیفه دارد علاوه بر ورزش، فعالیت های فراغتی استان را در سایر محورها نیز رصد کند، گفت: در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شخص استاندار دستور بکارگیری امکانات تمام دستگاه های اجرایی برای برنامه های اوقات فراغت را دادند و با این تدبیر سطح خدمات فراغتی امسال رشد قابل توجهی خواهد داشت.

وی اولویت اجرای برنامه های فراغتی را حاشیه شهرها و روستاهای دور افتاده دانست و ادامه داد: پیش بینی می شود در سراسر استان حدود 70 هزار دختر و پسر در این برنامه ها شرکت و حدود 2 هزار نفر نیروی انسانی نیز بعنوان عوامل برگزاری برنامه های اوقات فراغت مشغول خدمت رسانی هستند.

حیدرزاده یادآور شد: یکی از نکات برجسته فعالیت های فراغتی امسال حضور پررنگ سازمان های مردم نهاد جوانان و هیات های ورزشی است بطوریکه 300 هیات ورزشی فعال در استان به طرح اوقات فراغت وارد شده و یکی از فعالیت های آنها استعدادیابی از میان جوانان و نوجوانان است.

وی به فعالیت های حوزه ورزش در طرح اوقات فراغت نیز اشاره کرد و گفت: امسال 254 باشگاه خصوصی در رشته های مختلف در طرح اوقات فراغت شرکت کرده اند و علاوه بر آنها، مجموعه های ورزشی دولتی نیز پای کار هستند.

حیدرزاده تاکید کرد: بیش از 10 استخر شنا نیز با افزایش سانس های فعالیت خود برنامه خاصی برای ظرکت در طرح غنی سازی اوقات فراغت دارند و در مجموع بیش از یک هزار و 500 مربی و مدیر باشگاه ورزشی نیز در این طرح مشارکت دارند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :