فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبر داد
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه 18 باند موادمخدر در استان تاکنون منهدم شده است، گفت: همچنین 16 هکر در استان دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۷۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 06 August 2016
مجید شجاع  در نشست خبری با اصحاب رسانه  اظهار داشت: برخورد با قاچاقچیان عمده و برخورد با خرده فروشان از اولویت‌های کاری ناجا است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 390 خرده‌فروش موادمخدر در سطح استان دستگیر شدند، گفت: 18 مرحله پاکسازی نقاط آلوده در استان انجام شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه 18 باند موادمخدر در استان تاکنون منهدم شده است، افزود: همچنین بنا به گزارش شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان 19 هزار معتاد در خراسان جنوبی وجود دارد که از این تعداد 3 هزار نفر زن و 16 هزار نفر مرد هستند.

شجاع اضافه کرد: در راستای برخورد با مظاهر علنی فساد و برخورد با اماکن عمومی غیرمجاز تعداد 87 مورد پلمب شده است که به دلیل نداشتن پروانه کسب بود است.

شجاع با بیان اینکه 312 صحنه جرم در استان به صورت علمی مورد بررسی قرار گرفته است، تصریح کرد: از 9 هزار و 800 نفر متهم در خراسان جنوبی انگشت‌نگاری انجام شده و همچنین یک‌هزار و 385 خودرو و موتورسیکلت در استان مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌هزار و 210 فقره تصادف در استان انجام شده که نسبت به سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد مجروحان در تصادفات استان یک درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: همچنین 11 نفر در تصادفات درون‌شهری و 76 نفر در تصادفات برون‌شهری فوت کردند که فوتی‌های تصادفات درون‌شهری دو درصد افزایش و در تصادفات برون‌شهری 12 درصد افزایش داشته است.

شجاع با بیان اینکه نقص ایمنی در جاده‌های استان زیاد است، اظهار کرد: نقاط حادثه‌ساز در استان شناسایی شده است و با تلاش همکاران محورهای پرخطر استان حذف می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح تابستانی در استان، افزود: در طرح تابستانی سال جاری 100 دستگاه انواع خودرو محسوس و نامحسوس به ناوگان پلیس‌راه استان اضافه شده است که امیدواریم افزایش این دستگاه‌ها در کاهش و کنترل تصادفات کمک کند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه پلیس فتا در استان بر بیش از 90 درصد شبکه‌های مجازی استان نظارت دارد، گفت: با سه واحد صنفی در استان به علت عدم رعایت قوانین و مقررات برخورد شده است.

شجاع عنوان کرد: برخورد با برداشت‌های غیرمجاز از حساب دیگران، تبلیغات غیر اخلاقی، دستگیری افرادی که تصاویر خلاف عفت عمومی را انتشار می‌دهند و همچنین مزاحمت در تلگرام از جمله اقداماتی است که پلیس فتا انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون دو گروه هکری و پنج گروه سایبری در استان شناسایی شده و با آن‌ها برخورد شده است، تصریح کرد: همچنین 16 هکر در استان دستگیر شده‌اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :