فرمانده انتظامی استان همدان از توقیف ۴ محموله با ۳۲۴ راس احشام غیر بهداشتی و قاچاق در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۲۷۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 08 August 2016
فرمانده انتظامی استان همدان از توقیف ۴ محموله با ۳۲۴ راس احشام غیر بهداشتی و قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب از توقیف ۴ محموله با ۳۲۴ راس احشام غیر بهداشتی و قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان بهار و تقویت بازرسی های مقطعی با هماهنگی مقام قضایی، کارکنان انتظامی این شهرستان در نیمه نخست مرداد ماه در محورهای مواصلاتی شهرستان بهار و هم مرز با استان همجوار موفق به توقیف ۴ محموله با ۳۲۴ راس احشام غیر بهداشتی، فاقد مجوز و قاچاق شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه صاحبان و حاملان این احشام پروانه بهداشتی حمل دام نداشتند هر چهار محموله احشام به دامپزشکی بهار تحویل شد.

سردار مهدیان نسب در ادامه افزود: کارکنان انتظامی استان همدان با نگرش بر دو مسئله اساسی جلوگیری از ورود بیماریهای خطرناک همچون تب برفکی از طریق دام های فاقد مجوز بهداشتی و همچنین جلوگیری از آسیب های مهلک قاچاق بر پیکره اقتصاد کشور، با اقدامی جهادی راه را بر ورود هرگونه قاچاق کالا و مواد خوراکی سد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان همدان از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد مشکوک سریعاً از طریق سامانه فوریتهای پلیسی ۱۱۰ نزدیکترین یگان انتظامی را مطلع کرده و در ارتباط باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :