کد خبر: ۲۷۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶ 10 August 2016
به گزارش تابناک یزد،فرماندار یزد با بیان اینکه فرهنگ کار در یزد تغییر نگران‌کننده ای داشته است، گفت: با وجود شهرت یزد به سختکوشی مردمانش، در برخی مشاغل ناچار به استفاده از نیروهای غیربومی هستیم.

 مصطفی سالاری  اظهار داشت: حساسیت‌هایی در استان یزد و چند استان دیگر روی موضوع اتباع خارجی وجود دارد و ما نیز پیگیر مواردی هستیم اما به دنبال انجام کار ضربتی و سلبی نیستیم.

وی افزود: چندی پیش طرح ساماندهی اتباع افغانستانی به کل استان‌ها ابلاغ شده و بر اساس این طرح در صدد ساماندهی وضعیت اشتغال و سکونت آنها هستیم.

سالاری با بیان اینکه فرهنگ کار در استان یزد تغییر کرده است، بیان داشت: بسیاری از اتباع در محل‌هایی مشغول به کار هستند که جوانان یزدی حاضر به انجام فعالیت در آنها نیستند بنابراین ناچار به استفاده از نیروهای غیربومی و در مواردی استفاده از نیروهای تبعه خارجی هستیم.

وی عنوان کرد: آنچه مهم است این است که اتباع مجاز و غیرمجاز باید از هم تفکیک شوند تا شاهد بروز برخی مشکلات نباشیم و بتوانیم برنامه ها را به صورت سازمان یافته اجرا کنیم.

فرماندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هدف ما آبادی و توسعه شهرستان یزد است، اظهار داشت: در این مسیر به همراهی و همدلی اصحاب رسانه نیازمندیم.

وی با بیان اینکه یزد شرایطی متفاوت از دیگر شهرستان‌ها دارد و دغدغه و مشکلات همچنین ظرفیت‌های آن با یک استان برابری می کند، افزود: نیاز به مشارکت مردم در حوزه های مختلف احساس می شود و امیدواریم بتوانیم با مشارکت مردم آنگونه که شایسته است در اجرای برنامه ها موفق باشیم.

سالاری از رسانه ها خواست تا در زمینه جلب مشارکت مردم در صحنه های مختلف همکاری کنند و در این مسیر همراه دولتمردان باشند زیرا اگر مشارکت مردم نباشد، هر دولتی که به روی کار بیاید، کارها آنگونه که باید به موفقیت نمی رسد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :