رئیس اتاق بازرگانی استان البرز خبر داد
رئیس اتاق بازرگانی استان البرز اظهار داشت: به عنوان نمونه در حال حاضر شاهد هستیم که هر کسی برای تولید یک محصول به دستگاه‌های مربوطه مراجعه می‌کند، مجوز لازم را دریافت می‌کند، این در حالی است که ما شناختی از نیاز بازار و میزان تقاضا نداریم و صدور مجوز برای تولید محصولاتی که بازار از آنها اشباع شده است منطقی نخواهد بود
کد خبر: ۲۷۵۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴ 10 August 2016
رحیم بنامولایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای دست‌یابی به توسعه اقتصادی پایدار و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، رسانه‌ها باید در کنار صنایع و تولیدکنندگان داخلی بوده و از آنها حمایت کنند.

وی تاکید کرد: به طور قطع با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بخش مهمی از مشکلات داخلی برطرف می‌شود، اما نمی‌توان این سیاست‌ها را بدون همراهی مردم و رسانه‌ها اجرا کرد.
بنامولایی
با اشاره به اینکه استان البرز یکی از استان‌های صنعتی کشور است، گفت: با این وجود آمارهای دقیقی از واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ استان در دست نیست.

وی افزود: در جلسات مختلف آمارهایی در این زمینه مطرح می‌شود که برخی از آنها تناقض دارد، لذا لازم بود طرح صدور شناسنامه برای واحدهای صنعتی و تولیدی استان اجرا شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: توافقنامه‌ای که با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، سازمان شهرک‌های صنعتی و بسیج مهندسین منعقد کردیم، مقرر شد برای هر واحد تولیدی شناسنامه‌ای جامع تهیه و صادر شود.

بنامولایی افزود: در این طرح به دنبال شناسایی دقیق سطح اشتغال، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، موانع، میزان بدهی، کیفیت تولید و بازار عرضه مورد بررسی و شناسایی دقیق قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: به عنوان نمونه در حال حاضر شاهد هستیم که هر کسی برای تولید یک محصول به دستگاه‌های مربوطه مراجعه می‌کند، مجوز لازم را دریافت می‌کند، این در حالی است که ما شناختی از نیاز بازار و میزان تقاضا نداریم و صدور مجوز برای تولید محصولاتی که بازار از آنها اشباع شده است منطقی نخواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز بیان داشت: امروز نیازها در بازار به مراتب کمتر از عرضه است و به همین دلیل تولیدکنندگان نمی‌توانند مشتری لازم را پیدا کرده و کار آنها بازدهی اقتصادی ندارد.

بنامولایی افزود: به طور قطع اجرای این طرح می‌تواند نقش مهمی در زمینه توسعه اقتصادی استان البرز داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی