کد خبر: ۲۷۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 14 August 2016

شب و شعر موسیقی گلاب و آیینه با حضور گسترده مردم و استقبال اندک مسئولین در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد زاهدان برگزار شد .

بهگزارش ایسنا- منطقه سیستان وبلوچستان،کلانشهر زاهدان شب گذشته شاهد آیینی بود که بسیاری از فرهنگ دوستان مدت مدیدی است که انتظار آن را می کشیدند ، نشاط ، گمشده ی دیرین مردمان زاهدانی با برپایی شب شعر و موسیقی گلاب و آیینه جانی دوباره یافت .

این آیین که به مناسبت دهه کرامت و با همت ترکیب جدید هیئت رئیسه انجمن شعر و ادب زاهدان که تنها یک ماه از انتخابات جدید آن می گذرد ، با همکاری انجمن موسیقی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در محوطه مجتمع فرهنگی هنری ارشاد زاهدان برگزار شد .

محمدرضا بهاری رئیس انجمن شعر و ادب زاهدان و مرتضی سلطانی نژاد، معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از سخنرانان این مراسم بوده و آقایان عبدالسلام بزرگ زاده ، عباسعلی صباغ زاده ، محمد علی شهرکی، عباسعلی نیک نظر و داود صیاد و خانم ها مریم میری ، لیلا سنجولی ، طیبه نهبندانی ، پریسا خالقدادی و طیبه گلزایی از شاعران برجسته ی شهر زاهدان آثار خود را ارایه کردند .

گفتنی است حمید کاظمی از هنرمندان انجمن موسیقی با ارایه دو اثر و گروه بزرگ دف نوازی به سرپرستی محمد عدیلی با اجرای دو کار روح نواز در این ایین شور آفرینی نموده اند .

استقبال گسترده ی مردم از این مراسم در سایه حضور اندک مسئولان ، به نوبه خود نشان داد که میزان علاقه مردم به حوزه ی فرهنگ و هنر و ادب تا چه میزان است تا این استقبال چشمگیر، تلنگری باشد برای برنامه ریزان این حوزه !

جای نشاط اجتماعی در سبد فرهنگی و هنری مردم زاهدان همچنان خالی است .


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :