مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم:
مدیر کل کمیته امداد استان قم گفت: نگاه اختصاصی و انتفاعی به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت وجود ندارد و هدف از این صندوق فقط ارائه خدمت به محرومان است.
کد خبر: ۲۷۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ 14 August 2016
به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی در مراسم افتتاحیه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان قم که قبل از ظهر شنبه با حضور قائم مقام این صندوق و مسئولان استانی و مدیران بانک‌های قم برگزار شد، اظهار داشت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از امروز شنبه همزمان با ولادت امام رضا(ع) فعالیت رسمی خود را‎ آغاز می‌کند و منابع آن به صورت قرض الحسنه در اختیار خانواده‌های تحت حمایت کمیت امداد  قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: این صندوق یک تا ۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه با کارمزد سه درصد ارائه خواهد کرد و طی زمان نیز کارمزد آن کاهش می‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم  با بیان این که صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در خیابان امامزاده ابراهیم قم قرار دارد، ابراز داشت: اداره وام کمیته امداد استان قم به این صندوق ارجاع شده و این صندوق فعالیت خود را با بیش از ۲۲ هزار و ۳۵۰ فقره وام در جریان آغاز می‌کند.

وی اظهار کرد:‌ هرکسی می‌تواند در این صندوق سپرده داشته باشد و خیران می‌توانند با افتتاح حساب در این شعبه نیازمندی را خودشان معرفی کنند تا به آنها کمک شود.

جلالی تصریح کرد: نگاه اختصاصی و انتفاعی به این صندوق وجود ندارد و فقط هدف از این افتتاح ارائه خدمت به محرومان است و امید است که این عمل منشأ خیر و برکت باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم ابراز داشت: برخی خانواده‌ها برای کوچکترین مسئله خود با مشکل مواجه هستند و وام‌هایی در قالب وام مسکن، کارگشایی، اشتغال و ازدواج به زوجین از سوی صندوق به نیازمندان آن ارائه خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :