مدیرخانه مطبوعات استان مرکزی؛
تابناک: مدیر خانه مطبوعات استان مرکزی در مراسم افتتاحیه دفتر خبرگزاری تابناک مرکزی با اشاره به فعالیت و رفتار خبرنگاران این مجموعه عنوان کرد که مجموعه تابناک مرکزی از پاک ترین و بی آلایش ترین افراد هستند.
کد خبر: ۲۸۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶ 18 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمد رجائیان مدیر خانه مطبوعات استان مرکزی در مراسم افتتاحیه خبرگزاری تابناک مرکزی با اشاره به شروع به کار رسمی خبرگزاری تابناک و گرامی داشت حضور خانواده شهدا اظهار داشت: ما خبرنگاران تمام  وقت و انرژی خود را می گذاریم برای این که خبر را درست و شفاف انتقال دهیم حال که مادران بزرگوار شهدای مدافع حرم در این جلسه حضور دارند باید بیان کنم که هیچ خبرنگاری را واضح تر از این شهیدانی که از جان و مال خود گذشتند تا اطلاع رسانی واضح در بازه زمانی خاصی انجام شود نداریم.

وی افتتاحیه رسمی خبرگزاری تابناک مرکزی را تبریک گفت و افزود: تابناک مرکزی در استان ما که یک استان بزرگ و صنعتی است و سهم زیادی در توسعه کشور دارد استانی پیشرو است تاثیر زیادی در توسعه استان مرکزی داشته است.

رجائیان ادامه داد: به سادگی و بی آلایشی دفتر خبرگزاری تابناک بسیار توجه شده و به این خط مشی و تفکر تبریک عرض میکنم.

مدیر خانه مطبوعات در رابطه با افکار و گرایش خبرگزاری تابناک افزود: افکار این خبرگزاری به نوعی با دکتر محسن رضایی پیوند خورده و هم رزمان و سفیران زیادی در این استان دارند و راه اندازی این خبرگزاری با حمایت های ایشان می تواند به توسعه استان کمک کند.

وی در حسن ختام صحبت های خود بیان کرد: افرادی که از یک سال قبل در این خبرگزاری فعال هستند بدون شک از پاک ترین و بی آلایش ترین افراد هستند و فعالیت‌های آنها نشانگر حرفه ای بودنشان است و این پاکی و بی آلایشی که دارند به وجود صداقت در اطلاع رسانی شفاف کمک می کند.

انتهای پیام/ا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :