مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، از بهره برداری ساختمان جدید دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های مساجد استان در نیمه دوم اردیبهشت سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱ 26 April 2015

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، حجت الاسلام محمدباقر کریمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، امروز(6اردیبهشت) در دیدار و جلسه با اعضای دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مسجد استان که در محل ستاد برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: در تلاش هستیم که این ساختمان تا (23 اردیبهشت) برای بهره برداری کامل در اختیار دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد قرار گیرد.

وی افزود: داشتن ساختمان مستقل که استیجاری نیست علاوه بر راحتی کارمندان باعث می شود مسئولان کانون هرسال به دنبال آدرس جدید دبیرخانه نباشند که خود از زمینه های لازم برای انسجام و یکپارچکی است و همینطور هزینه اسباب کشی نیز از بین می رود.

این مسئول، بعد از شنیدن گزارش اجمالی تمامی معاونت های این دبیرخانه، تصریح کرد: خوشبختانه گام های بسیار ارزنده ای در مسیر اعتلای قرآن و فرهنگ اسلامی توسط این دبیرخانه برداشته شده است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد به بار نشستن تلاش های این جوانان مسجدی باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در چند سال اخیر با رشد چشمگیر خود توانسته اند به یک قطب برتر فرهنگی در کشور تبدیل شوند که بارها نیز مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفته اند.

کریمی، با بیان اینکه امروز نیاز ما بیشتر به جوانان ولایی و مسجدی احساس می شود، گفت: امروز در برهه ای از زمان قرار گرفته ایم که دشمن از هر سو برای تضعیف باورهای ملی و مذهبی جامعه تلاش می کند ولی حضور جوانان آگاه مسجدی و ولایی تمامی توطئه های آنها را در نطفه خفه می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :