دبیر شورای هماهنگی حامیان مردمی دولت :
دبیر شورای هماهنگی حامیان مردمی دولت (حمد) با بیان اینکه دولت با دیپلماسی گفت وگو برافکار عمومی دنیا غلبه کرد، گفت: این شورا به منظور ساماندهی نیروهای مردمی حامی دولت و اطلاع رسانی در زمینه تلاشها وزحمات دولت در سه سال گذشته فعال شده است .
کد خبر: ۲۸۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 31 August 2016
عیسی قبادی عصر سه شنبه در نخستین نشست خبری خود، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دولت وقدردانی از زحمات دولت یازدهم در طول سه سال گذشته افزود: دولت تدبیر و امید در سال 92 با رای مردم، مدیریت اجرایی کشور را در شرایطی که همه به آن آگاه هستند ،در دست گرفت.

وی ادامه داد: در آن دوران بدخواهان و دشمنان نظام متصور بودند که بعد از سالها تحریم ورکود کشور وارد مباحث ستیزه های داخلی خواهد شد و با چنین مشکلاتی میان دولت وحاکمیت شکاف پدیدارخواهد گشت و ترمیم پذیر نخواهد بود .

دبیر شورای هماهنگی حامیان مردمی دولت اظهار داشت: در سال 92 سرمایه اجتماعی بزرگی خلق شد و دولت تدبیر و امید زمام امور را به دست گرفت در شرایطی که لجام گسیختگی در شرایط اقتصادی جامعه وجود داشت که باعث بحرانی شدن اوضاع کشور شده بود .

قبادی گفت: با انتخاب دولت تدبیر و امید اعتماد دوباره به جامعه بازگشت و دولت تلاش کرد تا ذهنیتی که خارج از کشور نسبت به ایران اسلامی وجود داشت را ترمیم کند و کشور را به جایگاه واقعی خود برگرداند که دولت یازدهم با راهکار دیپلماسی برافکار عمومی دنیا غلبه کرد.

وی افزود: دولت یازدهم بازی باخته ای را به جریان انداخت که نتیجه آن برد - برد بود و برجام یک نقطه عطفی در تاریخ کشور خواهد بود که نتیجه عملکرد صحیح تیم دیپلماسی و مذاکره کننده کشور است .

دبیر شورای هماهنگی حامیان مردمی دولت با بیان اینکه دولت با پرهیز از احساسی گری ، ایجاد هیجانات سیاسی و مدارا با گروهها وجریانات سیاسی تلاش کرد تا در طول سه سال گذشته به مسایل و مشکلات اقتصادی بپردازد، اضافه کرد: به دنبال این هستیم که تلاشها وزحمات دولت را اطلاع رسانی کنیم.

قبادی با بیان اینکه دولت یازدهم در زمینه تبلیغات دستاوردهایش سرمایه گذاری نکرده است و بیشترین دغدغه دولت ساماندهی فضای داخلی و ایجاد شرایط بهتر اقتصادی است ، افزود: دولت با گفت وگو توانست از حقوق ملت ایران دفاع کند و برجام یکی از دستاوردهایی است که باعث شد تمام قطعنامه هایی که علیه کشور صادرشده بود در همان محل باطل گردد.

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی