محمدی نسب تشریح کرد:
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده : به شدت با کمبود فضای فیزیکی آموزشی در سطح شهر لنده مواجه هستیم به طوری که ۱۴مدرسه در سطح شهر لنده از 7 فضای فیزیکی استفاده میکنند.
کد خبر: ۲۸۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶ 01 September 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد : دنبال سیاه نمایی دولتی و پرفروغی دولتی دیگر نیستیم و اعتقاد داریم همه دولتها خدماتی ارزنده داشتند هر چند نقاط مثبت و منفی وجود دارد و در این خصوص قضاوت نهایی برعهده مردم میباشد.
وی در ادامه احترام به دولت های گذشته را لازم دانست و گفت امروز باتوجه به اینکه دوران تصدی بنده در دولت تدبیر و امید است بخشی از دست اوردهای آموزش و پرورش شهرستان لنده را به تفسیر و جهت گزارش به مردم عنوان میکنم.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده در ادامه به ارائه گزارش و بیان عملکردحوزه ی کاری خود پرداخت و گفت : آموزش و پرورش شهرستان لنده در طول یکسال گذشته موفقیت های بزرگی در زمینه های آموزشی، پرورشی ،تربیت بدنی بهداشت و سلامت و سایر حوزه های کاری داشت که کسب رتبه اول استانی در جشنواره الگوهای تدریس ابتدایی، مسابقه مقاله نویسی جشنواره ملاصدرا، وبلاگ نویسی، آزمون درس ریاضی، درس پژوهی، تالیف و تدوین درس های پیام آسمانی و راهیابی به مرحله کشوری، پیشرفت تحصیلی، مسابقات علمی و کاربردی، علمی و عملی فنی و حرفه ای،توزیع متوازن رشته ای، الگوهای برتر تدریس، درس پژوهی آمادگی دفاعی، حوزه تولید محتوای درس علوم تجربی، کسب 3 رتبه برتر مقاله نویسی و کسب رتبه های دوم و سوم کشوری و کسب رتبه اول و دو استانی در جشنواره ملاصدرا از مهمترین فعالیت های و موفقیت های کسب شده در جشنوراه ها است.

محمدی نسب در ادامه به برگزاری کنکور و کسب رتبه های برترکنکور دانش اموزان لنده اشاره کرد و در این زمینه گفت :از آنجایی که کنکور سراسری حاصل عمر 12 ساله دانش آموزان می باشد لذا در نظر گرفتن فضایی مناسب برای این مهم لازم و ضروری بنظر می رسد.لکن با همه مشکلات سعی کردیم فضایی با آرامش کامل را برای دانش اموزان فراهم نمایم و در این راستا کسب 10رتبه برتر زیر هزار در کنکور سراسری 95 نشان از روند رو به رشد علمی در لنده است و این روند در سایر رشته ها از جمله قبولی 20نفر از دانش آموزان لنده ای در رشته های پزشکی، ، پرستاری،دندان پزشکی و رشته های مهندسی و داروسازی گواه سیر صعودی وضعیت علمی در شهرستان است.

رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان لنده به موفقیت های این اداره در حوزه تربیت بدنی و سلامت نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه تربیت بدنی و سلامت نیز شاهد کسب مقام اول استانی در رشته والیبال، کسب سه مقام های اول، دوم و سوم استانی در جشنواره نوجوان سالم، کسب مقام سوم در رشته شطرنج استانی و کسب مقام سوم در رشته هندبال در مقطه متوسطه پسران را شاهد بودیم.

محمدی نسب خاطر نشان کرد: در حوزه انجمن اولیاء و مربیان نیز شاهد کسب مقام اول و دوم شورای آموزش و پرورش در سال93 و 94 در استان، کسب مقام اول انجمن اولیا و مربیان در استان، کسب مقام های برتر استانی در شورای دانش آموزی، هفته مشاغل، بهداشت و روانشناسی،بودیم و کسب 15مقام برگزیده پرسش مهر، و کسب مقام اول در رشته های داستان نویسی، وبلاگ نویسی و هنرهای تجسمی در استان از دیگر موفقیت های این اداره است.
 
صفر تا صد عملکرد حوزه ی آموزش و پرورش /شهرستان لنده از کمبود فضای آموزشی رنج می برد 
وی در ادامه اظهار کرد: در حوزه معاونت پرورشی نیز بیش از 8رتبه اول کشوری در رشته های نهج البلاغه، انشای نماز، اذان،تفسیر قرآن، حفظ قرآن در مقاطع مختلف تحصیلی خواهر و برادر در مسابقات کشوری را کسب کردیم.

رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان لنده گفت: در مسابقات 9گانه استانی نیز بیش از138رتبه اول در رشته های نهج البلاغه، اذان، صحیفه سجادیه، قرائت قرآن، انشای نماز، حفظ قرآن، وبلاگ نویسی ، نقاشی، طراحی، شعر و مدیحه سرایی در مقاطع مختلف تحصیلی توسط خواهران و برادران کسب شد.

وی اظهارکرد: کسب مقام دوم و سوم استانی در جشنواره های مصباح الهدای، کسب مقام سوم استانی مسابقات قرآن ویژه فرهنگیان ، کسب مقام دوم استانی در مسابقات قرآن،عترت و نماز و کسب رتبه اول، دوم و سوم در آزمون زبان شناسی موفقیت های بود که به همت دانش آموزان و دبیران و مجموعه اداری آموزش و پرورش شهرستان حاصل شد.

محمدی نسب در ادامه اشاره به کمبود فضای فیزیکی آموزشگاه ها داشت و در این راستا گفت:طی یکسال گذشته ساخت و سازی در سطح شهرستان بدلیل مشکلات مالی وجود نداشت.
وی افزود : شدت با کمبود فضای فیزیکی آموزشی در سطح شهر لنده مواجه هستیم به طوری که ۱۴مدرسه در سطح شهر لنده از 7 فضای فیزیکی استفاده میکنند.
وی همچنین به کمبود نیروی انسانی در رشته های فنی ریاضی و فیزیک اشاره کرد و گفت: جا دارد با جذب نیروی انسانی این معضل بر طرف گردد.
وی همچنین به مشکلات نیروهای خدماتی اشاره کرد و در این زمینه گفت: نیروهای خدماتی در حال حاضر از صبح تا غروب به صورت دو شیفت با حقوقی پائین مشغول فعالیت هستند و در این راستا در جهت حل مشکلات آنان بارها در جلسات پیگیریهایی داشتیم به طوری که شخصا چندین بار به وضعیت حقوقی انان اشاراتی داشتم و امیدواریم که وضعیت حقوقی این قشراز نیروهای زحمت کش آموزش و پرورش نیز حل شود.
محمدی نسب در جواب سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر چگونگی و نظارت بر لباسهای فرم دانش آموزان گفت : با بازرسی های بعمل امده از عواملی که همکاری می کنند ،در جهت دوخت لباسهای فرم مدارس ،در بحث دوخت و توزیع لباس فرم دانش آموزان هیچ مشکلی نداریم و دوخت و توزیع لباسهای فرم دانش اموزان روند عادی را طی می کند.
در پایان این نشست از خبرنگاران فعال در شهرستان لنده تجلیل شد.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دوست
|
Netherlands
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
اخی های
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :