کد خبر: ۲۹۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ 04 September 2016


فرماندار ساوجبلاغ از تکمیل و بهره‌برداری از سه پروژه ورزشی در این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابوالقاسم پالیزگیر بعد از ظهر امروز در دومین نشست شورای عالی ورزش استان البرز طی سخنانی به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه ورزش طی سال جاری در ساوجبلاغ پرداخت.

وی اظهار داشت: ساوجبلاغ با توجه به شرایط خوب آب و هوایی و بهره‌مندی از ظرفیت نسل جوان، جایگاه بسیار خوبی برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی دارد.

عالی‌ترین نماینده دولت در ساوجبلاغ افزود: به عنوان نمونه این شهرستان در رشته ورزشی اسب‌سواری دارای ظرفیت‌های بسیاری خوبی است، به صورتی که تاکنون 18 باشگاه سوارکاری در این شهرستان مجوز فعالیت دریافت کرده و فعال هستند.

پالیزگیر با اشاره به توصیه‌های پیامبر گرامی اسلام (ص) مبنی بر ضرورت آموزش شنا و سوارکاری به کودکان و نوجوانان بیان داشت: مدیریت ورزش کشور و استان می‌توانند از ظرفیت‌های خوب شهرستان ساوجبلاغ و آب‌وهوای مساعد این شهرستان برای اجرای طرح‌های ویژه سوارکاری از جمله برگزاری مسابقات معتبر از این ظرفیت‌ها و استعدادها استفاده کنند.

وی افزود: طی سال جاری بیش از 80 مسابقه ورزشی در سطح قهرمانی و همچنین ورزش همگانی در ساوجبلاغ برگزار شده که در این میان می‌توان به برگزاری 9 همایش پیاده‌روی اشاره کرد.

فرماندار ساوجبلاغ ادامه داد: همچنین تا پایان سال جاری سه طرح ورزشی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که از جمله مهمترین این پروژه‌ها، افتتاح زمین چمن در یکی از روستاهای ساوجبلاغ است.

پالیزگیر اظهار داشت: بهره‌برداری از طرح‌های فوق نقش مهمی در افزایش امکانات ورزشی در ساوجبلاغ دارد.

وی تصریح کرد: چند طرح ورزشی دیگر در دستور کار قرار دارد که با توجه به امکانات و اعتبارات موجود، تلاش می‌کنیم این طرح‌ها با جدیت بیشتری پیگیری شود.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان ساوجبلاغ در پایان خواستار اجرای برنامه‌هایی با هدف واگذاری طر‌ح‌های در دست اجرا به بخش خصوصی شد و گفت: این اقدام می‌تواند در تکمیل طرح‌های فوق تسریع ایجاد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی