معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین:
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: آمار و اطلاعات درست مبنای تمام تصمیم گیری ها و سیاست گذاری های کلان است
کد خبر: ۲۹۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 05 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا،نعمت الله نازپرورده روز دوشنبه در جلسه هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان افزود:ارتقای فرهنگ جامعه و تنویر افکار عمومی در ارتباط با نقش و اهمیت آمار و اطلاعات در فرآیندسیاست گذاری ها و تصمیم گیری ها بسیار ضروری است و در این زمینه باید تلاش بیشتری صورت گیرد.
وی اظهار داشت: آمار و اطلاعات درست علاوه بر سیاست گذاری ها،در برنامه ریزی های کوتاه و بلندمدت نیز بسیار موثر است که در صورت تحقق این مهم، رشد و توسعه کشور تسهیل می شود.
وی بر لزوم بسیج تمامی امکانات و استفاده از ظرفیت های موجود برای اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن تاکید کردوگفت: با کمک آمار می توان علاوه بر شناسایی ظرفیت ها ، برای رفع مشکلات موجود نیز گام های اساسی برداشت.
معاون فرماندار قصرشیرین بیان کرد:درآمار واطلاعات، برنامه ریزی از حلقه های توسعه به شمار می رود و هرگونه ضعف در این بخش پیامدهای منفی بسیاری به همراه دارد.
نازپروده گفت: افراد علاقه مند به اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن می توانند از یکم تا سی و یکم شهریور ماه با مراجعه به سامانه سازمان آمار و اطلاعات کشور، نسبت به ثبت نام اقدام کنند که پس از شرکت در آزمون و موفقیت در آن، به عنوان عوامل اجرایی و مامور، در طرح سرشماری نفوس و مسکن مشارکت دارند.
وی ادامه داد: همچنین برای تسهیل در امر سرشماری نفوس و مسکن، اقشار مختلف مردم می توانند سوم تا 24 مهرماه با مراجعه با سامانه سازمان آمار و اطلاعات کشور ،نسبت به تکمیل فرم های خوداظهاری اقدام و کد رهگیری نیز دریافت کنند.
طرح سرشماری نفوس و مسکن از 24 مهر تا 24 آبان به مدت یک ماه در سراسر کشور اجرا می شود.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب استان کرمانشاه واقع شده است
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :