مسؤولان دامپزشکی شهرستان البرز امروز به همراه فرماندار این شهرستان و هیأت همراه از سالن‌های شیردوشی در حال ساخت و سالن‌های نگهداری گاو و گوساله بازدید کردند.
کد خبر: ۲۹۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 06 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس قزوین، مسؤولان دامپزشکی شهرستان البرز صبح امروز به همراه فرماندار این شهرستان و هیأت همراه، از سالن‌های شیردوشی در حال ساخت و سالن‌های نگهداری گاو و گوساله بازدید کرده و از نزدیک با عملیات تست سل و بروسلوز از سوی کارشناسان اداره دامپزشکی آشنا شدند.

در این بازدید رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز در خصوص مجموعه اقدامات بهداشتی و عملیات دامپزشکی برای کنترل و ریشه‌کنی بیماری سل و بروسلوز در کشت و صنعت شریف‌آباد در این بازدید مطالبی را بیان و تأکید کرد که بیماری سل و بروسلوز به عنوان بیماری زئونوز یا بیماری مشترک بین انسان و دام محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد نیز در خصوص وضعیت و مشکلات پیش روی تولید مطالبی را بیان و اشاره کرد که شرکت کشت و صنعت ‌شریف‌آباد دارای 5 هزار و 500 رأس گاو بوده که از این تعداد 3 هزار و 100 رأس آن شیری و مابقی آن مولد بوده که بیش از 100 تن شیر در روز تولید می‌کند.

رضا عسگری فرماندار شهرستان البرز بر لزوم ترویج مصرف شیر به جای محصولات مضر و تنقلات بی‌فایده تأکید کرد و خواستار تبلیغ بیشتر و برنامه‌ریزی و مدیریت به منظور این امر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :