حشمت اله عسگری:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت:برای اشاعه این فرهنگ دینی و مذهبی لازم است قبل از اذان فعالیت کاری کارکنان ادارات تعطیل شود تا فرهنگ ترویج نماز به خوبی در ادارات دولتی نهادینه شود.
کد خبر: ۲۹۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 06 September 2016
 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: ترویج فرهنگ نماز و ترغیب کارکنان به این امر واجب و فریضه الهی ضروری است.
 
 
به گزارش تابناک ایلام؛حشمت اله عسگری روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگی استان ایلام اظهار کرد: برای اشاعه این فرهنگ دینی و مذهبی لازم است قبل از اذان فعالیت کاری کارکنان ادارات تعطیل شود تا فرهنگ ترویج نماز به خوبی در ادارات دولتی نهادینه شود.
 
وی افزود: از آنجایی که بعنوان یک مسلمان همه وظیفه ادای این فریضه واجب را داریم می توان با دعوت افراد ارباب رجوعی که در موقع ظهر به ادارات مراجعه می کنند، به نماز جماعت، پس از نماز پیگیر کار آنها شد.

عسگری همچنین خواستار بررسی وضعیت فرمانداری های استان از نظر اجرای نماز جماعت و توجه به فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی شد.

وی به احداث یادمان شهدا در محل استانداری، سرکشی از خانواده شهدا و برگزاری یادواره های شهدای کارمند در مناسبت های مختلف به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام خواستار برگزاری مسابقات ورزشی و اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی و بازدید از طرح عظیم سامانه گرمسیری در مناطق مرزی با حضور کارمندان و محوریت پایگاه های بسیج ادارات شد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :